דף הבית » אנציקלופדיה » פרץ משמעות שם המשפחה: מדריך מקיף

פרץ משמעות שם המשפחה: מדריך מקיף

פרץ משמעות שם המשפחה: מדריך מקיף

מה פירוש שם המשפחה פרץ?

שם המשפחה פרץ הוא שם משפחה יהודי ששורשיו בשפה העברית. זה נגזר מהמילה העברית "פריץ" שפירושה "לשבור" או "לפרוץ". השם קשור גם לדמותו המקראית של פרץ, בנם של יהודה ותמר. שם המשפחה של פרץ נמצא לרוב במשפחות יהודיות, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

וריאציות של שם משפחת פרץ

לשם המשפחה של פרץ וריאציות רבות, כולל פרצמן, פרץ, פרצקי, פרצון, פרצוב ופרצקי. וריאציות אלו נגזרות כולן מאותה מילת שורש, "פריץ", ולכולן יש אותה משמעות.

פרצמן

הווריאציה פרצמן של שם המשפחה פרץ היא הנפוצה ביותר. זה נגזר מהמילה העברית "פריצמן" שפירושה "איש ההפסקה". וריאציה זו נמצאת לרוב במשפחות יהודיות.

Perec

הווריאציה Perec של שם המשפחה פרץ נגזרת מהמילה העברית "פריץ" שפירושה "לשבור" או "לפרוץ". וריאציה זו נמצאת לרוב במשפחות יהודיות.

פרצקי

הווריאציה של פרצקי של שם המשפחה פרץ נגזרת מהמילה העברית "פריצקי" שפירושה "כמו הפסקה". וריאציה זו נמצאת לרוב במשפחות יהודיות.

השוואה מהירה

וָרִיאַצִיָה מַשְׁמָעוּת
פרצמן איש ההפסקה
Perec לשבור או להתפרץ
פרצקי כמו הפסקה

שם המשפחה פרץ הוא שם משפחה יהודי ששורשיו בשפה העברית. זה נגזר מהמילה העברית "פריץ" שפירושה "לשבור" או "לפרוץ". השם נקשר גם בדמותם המקראית של פרץ, בנם של יהודה ותמר. הוא נמצא לרוב במשפחות יהודיות, ויש לו וריאציות רבות, כולל פרצמן, פרץ, פרצקי, פרצון, פרצוב ופרצקי.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה פרץ?

מקורו של שם המשפחה פרץ הוא במזרח התיכון.

האם שם המשפחה פרץ נמצא במדינות אחרות?

כן, שם המשפחה פרץ נמצא במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מה הפירוש של וריאציה פרצמן של שם המשפחה פרץ?

הווריאציה פרצמן של שם המשפחה פרץ נגזרת מהמילה העברית "פריצמן" שפירושה "איש ההפסקה".

סיכום

שם המשפחה פרץ הוא שם משפחה יהודי ששורשיו בשפה העברית. זה נגזר מהמילה העברית "פריץ" שפירושה "לשבור" או "לפרוץ". השם נקשר גם בדמותם המקראית של פרץ, בנם של יהודה ותמר. הוא נמצא לרוב במשפחות יהודיות, ויש לו וריאציות רבות, כולל פרצמן, פרץ, פרצקי, פרצון, פרצוב ופרצקי. מקורו של שם המשפחה פרץ הוא במזרח התיכון והוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן