דף הבית » להעביר את הזמן » מה המשמעות של שם המשפחה שאפרן?

מה המשמעות של שם המשפחה שאפרן?

מה המשמעות של שם המשפחה שאפרן?

מה המשמעות של שם המשפחה שאפרן?

שם המשפחה שאפרן הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "schaffern", שפירושה "לספק" או "לספק". מאמינים שמקורו של שם המשפחה כשם תעסוקתי למי שסיפק סחורה או שירותים. שם המשפחה נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית.

מקור שם המשפחה שאפרן

מקורו של שם המשפחה שאפרן הוא בימי הביניים. נהוג לחשוב ששם המשפחה שימש לראשונה כשם תעסוקתי למי שסיפק סחורה או שירותים. שם המשפחה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "schaffern", שפירושה "לספק" או "לספק". שם המשפחה נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. באוסטריה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות וינה ואוסטריה התחתית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שאפרן

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שאפרן. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי האמריקאי, ג'ון שאפרן. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הנגאובר" ו"הנגאובר חלק ב'". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה שפרן הוא הסופר והמאייר האמריקאי, רוברט שפרן. הוא ידוע בעיקר בזכות סדרת ספרי הילדים שלו, "הרפתקאות הטוט והשלולית".

שכיחות שם המשפחה שאפרן

שם המשפחה שאפרן אינו נפוץ במיוחד. לפי נתוני הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, יש רק כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה שאפרן בארצות הברית. שם המשפחה נפוץ יותר בגרמניה ובאוסטריה, שם יש כ-10,000 אנשים בעלי שם המשפחה. שם המשפחה שאפרן נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה ובריטניה. עם זאת, שם המשפחה אינו נפוץ במיוחד במדינות אלו.

סיכום

שם המשפחה שאפרן הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "schaffern", שפירושה "לספק" או "לספק". מאמינים שמקורו של שם המשפחה כשם תעסוקתי למי שסיפק סחורה או שירותים. שם המשפחה נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית. היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שפרן, כמו השחקן והקומיקאי האמריקאי, ג'ון שפרן, והסופר והמאייר האמריקאי, רוברט שפרן. שם המשפחה אינו נפוץ במיוחד, עם רק כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה בארצות הברית. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן