דף הבית » המלצת הצוות » פרסין – סקירה כללית של שם המשפחה

פרסין – סקירה כללית של שם המשפחה

2023-05-09 20:36:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פרסין?

שם המשפחה פרסין הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "פרש", שפירושה "לחלק" או "להפריד". זוהי התייחסות לסיפור המקראי על חלוקת ארץ ישראל בין שנים עשר שבטי ישראל. שם המשפחה פרסין נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה פרסין

שם המשפחה פרסין נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לאנגליה על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באירופה. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מארצות הברית, לשם הביאו אותו מהגרים מאירופה בסוף המאה ה-19.

פרסין בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באירופה. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מארצות הברית, לשם הביאו אותו מהגרים מאירופה בסוף המאה ה-19.

פרסין בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב במחוזות לונדון, אסקס וקנט. מאמינים כי שם המשפחה הובא לבריטניה על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באירופה. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מבריטניה, לשם הביאו אותו על ידי מהגרים מאירופה בסוף המאה ה-19.

פרסין בישראל

בישראל, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לישראל על ידי מהגרים יהודים שנמלטו מרדיפות באירופה. שם המשפחה נמצא גם ברישומים מישראל, לשם הביאו אותו עולים מאירופה בסוף המאה ה-19.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרסין

יש הרבה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פרסין, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר והשחקן והבמאי הבריטי סטיבן פריי.

סיכום

שם המשפחה פרסין הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "פרש", שפירושה "לחלק" או "להפריד". זוהי התייחסות לסיפור המקראי על חלוקת ארץ ישראל בין שנים עשר שבטי ישראל. שם המשפחה פרסין נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. בבריטניה, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב במחוזות לונדון, אסקס וקנט. בישראל, שם המשפחה פרסין נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. יש הרבה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פרסין, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר והשחקן והבמאי הבריטי סטיבן פריי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן