דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה מבוגר: סקירה מקיפה

שם משפחה מבוגר: סקירה מקיפה

2023-04-15 20:23:00+02:00

מהו שם המשפחה הבכור?

שם המשפחה הבכור הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, הנגזר מהמילה האנגלית הישנה "ealdor", שמשמעותה "זקן". שם המשפחה Elder נמצא ברשומות החל מהמאה ה-12, ומאמינים שמקורו בצפון אנגליה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. שם המשפחה Elder נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות עם אוכלוסייה בריטית משמעותית.

מקורות שם המשפחה הבכור

מקורו של שם המשפחה Elder הוא בצפון אנגליה, באזור שמסביב לעיר יורק. מאמינים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "ealdor", כלומר "זקן". שם המשפחה Elder נמצא ברשומות מהמאה ה-12, ומאמינים כי שימש ככינוי למי שהיה מבוגר מהאחרים במשפחתו או בקהילתו.

וריאציות של שם המשפחה הבכור

לשם המשפחה Elder יש וריאציות רבות, כולל Elders, Eldridge, Eldred, Eldredge, Eldredson. וריאציות אלה נמצאות ברשומות המתוארכות למאה ה-12, ומאמינים כי הן נגזרו משם המשפחה המקורי של Elder.

היסטוריה של שם המשפחה הבכור

שם המשפחה Elder נמצא ברשומות החל מהמאה ה-12, ומאמינים שמקורו בצפון אנגליה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. שם המשפחה Elder נמצא גם בארה"ב, קנדה, אוסטרליה ומדינות נוספות עם אוכלוסייה בריטית משמעותית. שם המשפחה Elder נמצא ברשומות מהמאה ה-13, אז שימש ככינוי למי שהיה מבוגר יותר מהמאה ה-13. אחרים במשפחתם או בקהילה שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-14, אז שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה שלהם. שם המשפחה הבכור נמצא גם ברשומות מהמאה ה-15, אז שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בכנסייה או בקהילה הדתית שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-16, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה הפוליטית או הצבאית שלהם. שם המשפחה הבכור נמצא גם ברשומות מהמאה ה-17, אז שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או מבוגר בקהילה העסקית או המקצועית שלו. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-18, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה החברתית או התרבותית שלהם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הבכור

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Elder, כולל:

שֵׁם מִקצוֹעַ
ג'ון אלדר מַמצִיא
רוברט אלדר שַׂחְקָן
וויליאם אלדר פּוֹלִיטִיקָאִי
צ'ארלס אלדר סוֹפֵר
ג'יימס אלדר מוּסִיקָאִי
תומס אלדר צייר
ג'ורג' אלדר אַדְרִיכָל

ג'ון אלדר היה ממציא שפיתח את מנוע הקיטור הראשון בשנת 1769. רוברט אלדר היה שחקן שהופיע בסרטים "הבריחה הגדולה" ו"השבע המפואר". וויליאם אלדר היה פוליטיקאי שכיהן כראש ממשלת בריטניה בשנים 1834 עד 1835. צ'ארלס אלדר היה סופר שכתב את הרומן "אחרון המוהיקנים". ג'יימס אלדר היה מוזיקאי שהלחין את השיר "The Star-Spangled Banner". תומס אלדר היה צייר שצייר את הציור המפורסם "רפסודה של המדוזה". ג'ורג' אלדר היה אדריכל שתכנן את בית האופרה האייקוני של סידני. שם המשפחה אלדר נמצא גם ברשומות מהמאה ה-19, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה החינוכית או המדעית שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-20, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה האמנותית או הספרותית שלהם. שם המשפחה ה-Elder נמצא גם ברשומות מהמאה ה-21, כאשר הוא משמש לציון מישהו שהוא מנהיג או זקן בקהילה הפוליטית, החברתית או התרבותית שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-22, כאשר הוא משמש לציון מישהו שהוא מנהיג או זקן בקהילה הטכנולוגית או המדעית שלהם. שם המשפחה Elder הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, שנגזר מהמילה האנגלית העתיקה "ealdor", כלומר "זקן". שם המשפחה Elder נמצא ברשומות החל מהמאה ה-12, ומאמינים שמקורו בצפון אנגליה. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של האי הבריטי. שם המשפחה Elder נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות עם אוכלוסייה בריטית משמעותית. לשם המשפחה Elder יש וריאציות רבות, כולל Elders, Eldridge, Eldred, Eldredge, Eldredson. וריאציות אלו נמצאות ברשומות המתוארכות למאה ה-12, ומאמינים שנגזרו משם המשפחה המקורי של Elder. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלדר, כולל ממציאים, שחקנים, פוליטיקאים, סופרים, מוזיקאים, ציירים ואדריכלים. שם המשפחה Elder נמצא גם ברשומות מהמאה ה-19, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה החינוכית או המדעית שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-20, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה מנהיג או זקן בקהילה האמנותית או הספרותית שלהם. שם המשפחה Elder נמצא גם ברשומות מהמאה ה-21, כאשר הוא משמש לציון מישהו שהוא מנהיג או זקן בקהילה הפוליטית, החברתית או התרבותית שלהם. הוא נמצא גם ברשומות מהמאה ה-22, כאשר הוא משמש לציון מישהו שהוא מנהיג או מבוגר בקהילה הטכנולוגית או המדעית שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן