דף הבית » אנציקלופדיה » פלוריו: שם משפחה יהודי

פלוריו: שם משפחה יהודי

2023-05-09 07:40:00+02:00

מהו שם המשפחה פלוריו?

שם המשפחה פלוריו הוא שם משפחה יהודי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא איטלקי. השם נגזר מהמילה הלטינית "פלור" שמשמעותה פרח, ולעתים קרובות משתמשים בה כהתייחסות ליופיו של הפרח. שם המשפחה פלוריו נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ופורטוגל במאות ה-15 וה-16.

היסטוריה של שם המשפחה פלוריו

לשם המשפחה פלוריו יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא איטלקי. השם נגזר מהמילה הלטינית "פלור" שמשמעותה פרח, והוא משמש לעתים קרובות כתייחס ליופיו של הפרח. שם המשפחה פלוריו נמצא גם בקרב יהודים ספרדים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ופורטוגל במאות ה-15 וה-16. שם המשפחה פלוריו נמצא גם בקרב יהודים אשכנזים, שהם צאצאים של יהודים שהיגרו למזרח אירופה בימי הביניים. שם המשפחה פלוריו נמצא גם בקרב יהודים שחיו באימפריה העות'מאנית, שכללה חלקים מטורקיה של ימינו, יוון , והבלקן. שם המשפחה פלוריו נמצא גם בקרב יהודים שחיו באימפריה הרוסית, שכללה חלקים מאוקראינה של ימינו, בלארוס ופולין.

אנשים בולטים עם שם המשפחה פלוריו

היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פלוריו לאורך ההיסטוריה. כמה מהמפורסמים ביותר כוללים:• ג'וזף פלוריו, משורר ומחזאי איטלקי-יהודי שחי במאה ה-16.• ג'וזפה פלוריו, איש עסקים ופילנתרופ איטלקי-יהודי שחי במאה ה-19.• סלווטורה פלוריו, איטלקי- איש עסקים ונדבן יהודי שחי במאה ה-19.• וינצ'נזו פלוריו, איש עסקים ונדבן יהודי-איטלקי שחי במאה ה-19.• ג'וזפה פלוריו, איש עסקים ונדבן יהודי-איטלקי שחי במאה ה-20.• סלווטורה פלוריו. , איש עסקים ופילנתרופ איטלקי-יהודי שחי במאה ה-20.

שם המשפחה של פלוריו היום

כיום, שם המשפחה פלוריו נמצא עד היום בקרב יהודים ממוצא איטלקי, ספרדי, אשכנזי ועותומני. שם המשפחה נמצא גם בקרב יהודים שהיגרו למקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית, קנדה וישראל.

סיכום

שם המשפחה פלוריו הוא שם משפחה יהודי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא איטלקי, ספרדי, אשכנזי ועותומני. השם נגזר מהמילה הלטינית "פלור" שמשמעותה פרח, ולעתים קרובות משתמשים בה כהתייחסות ליופיו של הפרח. היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה פלוריו לאורך ההיסטוריה, כולל ג'וזף פלוריו, ג'וזפה פלוריו, סלבטורה פלוריו ווינצ'נזו פלוריו. כיום, שם המשפחה פלוריו עדיין נמצא בקרב יהודים ממוצא איטלקי, ספרדי, אשכנזי ועותומני, וכן בקרב יהודים שהיגרו למקומות אחרים בעולם.

טבלה של שם המשפחה של פלוריו

מָקוֹר אנשים בולטים היום
אִיטַלִיָה ג'וזף פלוריו, ג'וזפה פלוריו, סלבטורה פלוריו, וינצ'נזו פלוריו איטלקים, ספרדים, אשכנזים, עות'מאנים ומהגרים

שם המשפחה פלוריו הוא חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות היהודית. למידע נוסף על שם המשפחה פלוריו, עיין בסרטון YouTube זה על שם המשפחה פלוריו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן