דף הבית » המלצת הצוות » פאני בוזגלו שם משפחה לפני בר מוחא

פאני בוזגלו שם משפחה לפני בר מוחא

2023-05-07 08:11:00+02:00

מי זאת פאני בוזגלו?

פאני בוזגלו היא אמנית ישראלית, ילידת תל אביב בשנת 1977. בוגרת האקדמיה לאמנויות ועיצוב בצלאל בירושלים ומציגה את עבודותיה בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם מאז שנת 2000. בוזגלו ידועה בזכות הנועזת שלה. וציורים תוססים, שמציגים לרוב דמויות ונופים מופשטים. היא גם יצרה מיצבים, פסלים ועבודות וידאו.

שם המשפחה של פאני בוזגלו לפני בר מוחא

שם המשפחה של פאני בוזגלו לפני בר מוחה היה בוזגלו. היא נולדה בשם פאני בוזגלו, והיא שמרה על שם זה עד שנישאה לבעלה בר מוחא בשנת 2003. לאחר נישואיהם שינתה את שם משפחתה לבר מוחא.

יצירות האמנות של פאני בוזגלו

יצירת האמנות של פאני בוזגלו מאופיינת בצבעים עזים ובדמויות ונופים מופשטים. ציוריה מציגים לעתים קרובות שילוב של ריאליזם והפשטה, ולעתים קרובות היא משתמשת במגוון חומרים, כגון אקריליק, שמנים ופסטלים. המיצבים, הפסלים ועבודות הווידאו של בוזגלו ידועים גם בצבעיהם התוססים ובצורות המופשטות שלהם.

התערוכות של פאני בוזגלו

פאני בוזגלו הציגה את יצירותיה בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם. היא הציגה תערוכות יחיד בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה. בוזגלו השתתף גם בתערוכות קבוצתיות בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה.

תערוכות יחיד של פאני בוזגלו

פאני בוזגלו הציגה תערוכות יחיד בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה. בישראל הציגה תערוכות יחיד במוזיאון תל אביב לאמנות, במוזיאון ישראל ובמוזיאון חיפה לאמנות. בארצות הברית הציגה תערוכות יחיד במוזיאון היהודי בניו יורק ובמוזיאון לאמנות של מחוז לוס אנג'לס. באירופה הציגה תערוכות יחיד בקונסטהאל באזל בשוויץ ובפאלה דה טוקיו בפריז. באסיה הציגה תערוכות יחיד במוזיאון מורי לאמנות בטוקיו ובמוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית ועכשווית בסיאול.

התערוכות הקבוצתיות של פאני בוזגלו

פאני בוזגלו השתתפה גם בתערוכות קבוצתיות בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה. בישראל השתתפה בתערוכות קבוצתיות במוזיאון תל אביב לאמנות, במוזיאון ישראל ובמוזיאון חיפה לאמנות. בארצות הברית היא השתתפה בתערוכות קבוצתיות במוזיאון היהודי בניו יורק ובמוזיאון לאמנות של מחוז לוס אנג'לס. באירופה, היא השתתפה בתערוכות קבוצתיות בקונסטהאלה באזל בשוויץ ובפאלה דה טוקיו בפריז. באסיה השתתפה בתערוכות קבוצתיות במוזיאון מורי לאמנות בטוקיו ובמוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית ועכשווית בסיאול.

הפרסים וההכרה של פאני בוזגלו

פאני בוזגלו זכתה בפרסים רבים והוקרה על יצירות האמנות שלה. היא זכתה בפרס משרד התרבות לאמנים צעירים בישראל בשנת 2001, והיתה מועמדת לגמר בפרס הוגו בוס היוקרתי בשנת 2004. בוזגלו גם הוצגה במספר פרסומים, כולל Artforum, Art in America ו-The New York. פִּי.

סיכום

פאני בוזגלו היא אמנית ישראלית הידועה בציורים, מיצבים, פסלים ועבודות וידאו נועזים ותוססים שלה. שם המשפחה שלה לפני בר מוחה היה בוזגלו. בוזגלו הציגה את יצירותיה בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם, והיא זכתה בפרסים רבים והוקרה על עבודתה. למידע נוסף על פאני בוזגלו, צפה בסרטון YouTube זה.

שאלות ותשובות

מה שם המשפחה של פאני בוזגלו לפני בר מוחא?

שם המשפחה של פאני בוזגלו לפני בר מוחה היה בוזגלו.

היכן הציגה פאני בוזגלו את יצירותיה?

פאני בוזגלו הציגה את יצירותיה בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם, כולל בישראל, ארצות הברית, אירופה ואסיה.

אילו פרסים קיבלה פאני בוזגלו?

פאני בוזגלו זכתה בפרסים רבים והוקרה על יצירותיה, כולל פרס משרד התרבות לאמנים צעירים בישראל לשנת 2001 והיותה פיינליסטית לפרס הוגו בוס היוקרתי לשנת 2004.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן