דף הבית » מידע מקצועי » עובדות על משמעות שמות משפחה עיראקים

עובדות על משמעות שמות משפחה עיראקים

עובדות על משמעות שמות משפחה עיראקים

יש בערך אדם אחד מכל 287,160 אנשים על פני כדור הארץ שיש להם את שם המשפחה הזה, מה שהופך אותו לשם המשפחה ה-21,475 הנפוץ ביותר בסך הכל. רוב האנשים בעלי שם המשפחה עיראקי נמצאים באפריקה (67 אחוז), כלומר בצפון אפריקה (67 אחוז) ובערבית בצפון אפריקה (56 אחוז), שם השפה היא השפה המדוברת ביותר. ישנם 3,088 פרטים על הפלנטה עם השם הפרטי הזה, מה שהופך אותו לשם הפרטי ה-129,806 הפופולרי ביותר בסך הכל.

הריכוז הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה עיראקי ניתן למצוא במצרים, שם 14,095 אנשים, או 1 מתוך 6,523, בעלי השם. עיראקית מדוברת ב-27 מדינות, כאשר מצרים היא החריגה היחידה. זה שכיח גם באיראן, שבה ל-27 אחוז מהאוכלוסייה יש תכונה זו, ובמרוקו, שם 12 אחוז מהאוכלוסייה הם בעלי תכונה זו.

איך עובדים שמות משפחה בעיראק?

הגברים בני משפחה בעיראק הם האחראים על המשך שם המשפחה מדור לדור. הילדים ייקחו את שמות אביהם או סביהם או שמות של אב קדמון אחר. למרות זאת, נשים עיראקיות אינן נוטלות, על פי המנהג המקומי, את שמות בעליהן כשהן נשואות.

מהו שם המשפחה הפופולרי ביותר בעיראק?

שם המשפחה הפופולרי ביותר בעיראק הוא “מוחמד”. שם משפחה זה מקורו בנביא האסלאמי מוחמד, וניתן לאיית אותו במספר דרכים, החל מחמאת ועד מוחמדי.

מה היה השם המקורי של עיראק?

מסופוטמיה (“ארץ בין הנהרות”) היה השם שניתן לאזור הידוע כיום כעיראק בתקופות קדומות. מסופוטמיה הייתה אזור שמישורי הסחף הנרחבים שלו הולידו כמה מהתרבויות המוקדמות בעולם, כולל אלו של שומר, אכד, בבל ואשור. כיום, האזור ידוע בשם עיראק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן