דף הבית » מגזין » סטרץ שם משפחה: מדריך מקיף

סטרץ שם משפחה: מדריך מקיף

2023-05-05 11:00:00+02:00

מהו שם המשפחה של סטרץ?

שם המשפחה Stretz הוא שם משפחה גרמני שמקורו במחוז הריין בגרמניה. השם נגזר מהמילה הגרמנית "שטראסה", שפירושה "רחוב". סביר להניח שהשם ניתן למי שגר ברחוב או בעיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

מקור שם המשפחה סטרץ

מקורו של שם המשפחה Stretz הוא באזור הריין בגרמניה. השם נגזר מהמילה הגרמנית "שטראסה", שפירושה "רחוב". סביר להניח שהשם ניתן למי שגר ברחוב או בעיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארה"ב. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה סטרץ הוא משנת 1650, כאשר אדם בשם יוהנס סטרץ תועד בעיר מיינץ, גרמניה. מאז התפשט השם ברחבי אירופה וארצות הברית.

פירוש שם המשפחה סטרץ

שם המשפחה Stretz נגזר מהמילה הגרמנית "strasse", שפירושה "רחוב". סביר להניח שהשם ניתן למי שגר ברחוב או בעיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארה"ב. מקורו של השם הוא באזור הריינלנד בגרמניה, וחושבים שהוא ניתן למי שגר ברחוב או ב עיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

איותים נפוצים של שם המשפחה סטרץ

לשם המשפחה Stretz יש איותים רבים ושונים, כולל Streitz, Stretz, Streit, Streitze, Streitze, Streitzel, Streitzen ו-Streitzner.

שֵׁם אִיוּת
סטרץ סטרץ
שטריץ שטריץ
סטרייט סטרייט
סטרייצה סטרייצה
שטרייטל שטרייטל
שטרייטן שטרייטן
שטרייטנר שטרייטנר

על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה סטרץ במחוז הריין בגרמניה, והוא ניתן למי שגר ברחוב או בעיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארה"ב. שם המשפחה Stretz הוא שם נפוץ בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארה"ב. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סטרץ

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה סטרץ, כולל:- יוהאן שטרץ, מלחין ונגן עוגב גרמני- יוהאן שטרץ, פסל גרמני- יוהאן שטרץ, צייר גרמני- יוהאן שטרץ, אדריכל גרמני- יוהאן שטרץ, פוליטיקאי גרמני – יוהאן שטרץ, תאולוג גרמני- יוהאן שטרץ, סופר גרמני- יוהאן שטרץ, מוזיקאי גרמני- יוהאן שטרץ, פילוסוף גרמני- יוהאן שטרץ, מדען גרמני

סיכום

שם המשפחה Stretz הוא שם משפחה גרמני שמקורו לפי האמונה באזור הריין בגרמניה. השם נגזר מהמילה הגרמנית "שטראסה", שפירושה "רחוב". סביר להניח שהשם ניתן למי שגר ברחוב או בעיירה עם שם רחוב. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. לשם יש איותים רבים ושונים, כולל Streitz, Stretz, Streit, Streitze, Streitze, Streitzel, Streitzen ו-Streitzner. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה סטרץ, ביניהם יוהאן סטרץ, מלחין ונגן עוגב גרמני, יוהאן סטרץ, פסל גרמני, ויוהן סטרץ, צייר גרמני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן