דף הבית » מגזין » מה המשמעות של שם המשפחה של Coughlin?

מה המשמעות של שם המשפחה של Coughlin?

מה המשמעות של שם המשפחה של Coughlin?

המשמעות של שם המשפחה של Coughlin

שם המשפחה Coughlin הוא ממוצא אירי ויש לו היסטוריה ארוכה. השם נגזר מהגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכב", שפירושה "לוחם". על פי ההערכות, מקורה של משפחת Coughlin במחוז קורק, אירלנד.

ההיסטוריה של שם המשפחה של Coughlin

למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה וסיפורת באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכבה", שפירושה "לוחם". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה ורב קומה באירלנד. משערים שמקורה של המשפחה במחוז קורק, אירלנד, והשם נגזר מהמילה הגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". השם Cochlain נגזר מהגאלית "coch", שפירושה "אדום", ו"שכב", שפירושה "לוחם".

משפחת קוקלין בארצות הברית

למשפחת קוקלין יש היסטוריה ארוכה ועמוקה גם בארצות הברית. בני משפחת קוקלין הראשונים שהגיעו לארצות הברית היו מהגרים אירים שהגיעו בסוף המאה ה-19. המשפחה התפשטה מאז לכל חלקי ארצות הברית, והשם נמצא כעת בכל 50 המדינות.

Coughlins בולטים

לאורך השנים, היו הרבה Coughlins בולטים. כמה מהקוגלינים המפורסמים ביותר כוללים את השחקן והקומיקאי ביל קוקלין, הקוורטרבק לשעבר של ה-NFL ג'ו קוקלין, והסנאטור והמושל האמריקאי לשעבר של מסצ'וסטס אדוארד קוקלין.

סמל קוקלין

למשפחת Coughlin יש מעיל נשק ייחודי. הסמל כולל מגן אדום עם אריה לבן משתולל, שהוא סמל של כוח ואומץ. פסגת הסמל הוא אריה לבן משתולל, המהווה סמל של כוח ואומץ. המוטו של משפחת Coughlin הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן".

סיכום

שם המשפחה Coughlin הוא ממוצא אירי ויש לו היסטוריה ארוכה. השם נגזר מהגאלית "O'Cochlain", שפירושה "צאצא של Cochlain". למשפחת Coughlin יש היסטוריה ארוכה וסיפורת באירלנד ובארצות הברית, ולמשפחה יש מעיל נשק ייחודי הכולל מגן אדום עם אריה לבן משתולל. Coughlins בולטים כוללים את השחקן והקומיקאי ביל Coughlin, הקוורטרבק ה-NFL לשעבר ג'ו Coughlin, והסנאטור האמריקאי לשעבר ומושל מסצ'וסטס אדוארד Coughlin. למידע נוסף על משפחת Coughlin, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן