דף הבית » הכי מדובר » משמעות שם המשפחה Matveev

משמעות שם המשפחה Matveev

משמעות שם המשפחה Matveev

משמעות שם המשפחה Matveev

שם המשפחה Matveev הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא רוסי. הוא נגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו. השם מתווי נגזר מהשם העברי מתתיהו, שפירושו "מתנת אלוהים". שם המשפחה Matveev נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס.

מקורות שם המשפחה Matveev

מקורו של שם המשפחה Matveev הוא באימפריה הרוסית בסוף המאה ה-17. מאמינים שהוא נגזר מהשם הפרטי מטווי, שהיה פופולרי בקרב האצולה הרוסית באותה תקופה. השם מתווי נגזר מהשם העברי מתתיהו, שפירושו "מתנת אלוהים".

היסטוריה של שם המשפחה מטבייב

שם המשפחה Matveev נמצא ברשומות שראשיתו בסוף המאה ה-17 באימפריה הרוסית. מאמינים שהוא נגזר מהשם הפרטי מטווי, שהיה פופולרי בקרב האצולה הרוסית באותה תקופה. השם Matveev נגזר מהשם העברי מתתיהו, שפירושו "מתנת אלוהים". שם המשפחה Matveev נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה Matveev נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטבייב

ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה מטבייב, ביניהם:• דמיטרי מטבייב – שחקן ובמאי רוסי• אלכסנדר מטבייב – מלחין רוסי• סרגיי מטבייב – רב-אמן שחמט רוסי• ולדימיר מטבייב – מתמטיקאי רוסי• איוון מטבייב – רוסי צייר

סיכום

שם המשפחה Matveev הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא רוסי. הוא נגזר מהשם הפרטי Matvei, שהוא צורה רוסית של השם מתיו. השם מתווי נגזר מהשם העברי מתתיהו, שפירושו "מתנת אלוהים". שם המשפחה Matveev נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם מספר אנשים בולטים עם שם המשפחה מטבייב, כולל דמיטרי מטבייב, אלכסנדר מטבייב, סרגיי מטבייב, ולדימיר מטבייב ואיבן מטבייב. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן