דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה פדור: מדריך מקיף

שם משפחה פדור: מדריך מקיף

2023-06-01 22:14:00+02:00

מהו שם המשפחה פדור?

שם המשפחה פדור הוא שם נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם היווני תיאודור, שפירושו "מתנת אלוהים". שם המשפחה פדור נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות רוסיות גדולות. שם המשפחה פדור הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. מקובל בתרבויות רבות להשתמש בשם הפרטי של האב כשם המשפחה של הילדים. במקרה של שם המשפחה פדור, הוא נגזר מהשם הפרטי תיאודור.

היסטוריה של שם המשפחה פדור

לשם המשפחה פדור יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באימפריה הביזנטית, שם הוא שימש כשם פטרונימי. מאוחר יותר הוא אומץ על ידי האימפריה הרוסית והתפשט ברחבי המדינות הסלאביות. שם המשפחה פדור נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית וקנדה. מאמינים כי שם המשפחה הובא למדינות אלה על ידי מהגרים מהאימפריה הרוסית.

משמעות שם המשפחה פדור

שם המשפחה פדור נגזר מהשם היווני תיאודור, שפירושו "מתנת אלוהים". מקובל בתרבויות רבות להשתמש בשם הפרטי של האב כשם המשפחה של הילדים. במקרה של שם המשפחה פדור, הוא נגזר מהשם הפרטי תיאודור. שם המשפחה פדור קשור גם למילה הרוסית ל"שלום". הסיבה לכך היא שהשם תיאודור נגזר מהמילה היוונית ל"שלום".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פדור

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פדור. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• אלכסנדר פדורוב, פיזיקאי רוסי וחתן פרס נובל• פדור אמליאננקו, אמן לחימה מעורב רוסי• פדור טיוטין, שחקן הוקי קרח רוסי• פדור קוניוחוב, הרפתקן וחוקר רוסי• פדור בונדרצ'וק, א. במאי קולנוע רוסי

הפופולריות של שם המשפחה פדור

שם המשפחה פדור הוא שם פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-8,737 הנפוץ ביותר בארצות הברית. זהו גם שם המשפחה ה-4,844 הנפוץ ביותר בקנדה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פדור

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פדור. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• אלכסנדר פדורוב, פיזיקאי רוסי וחתן פרס נובל• פדור אמליאננקו, אמן לחימה מעורב רוסי• פדור טיוטין, שחקן הוקי קרח רוסי• פדור קוניוחוב, הרפתקן וחוקר רוסי• פדור בונדרצ'וק, א. במאי קולנוע רוסי

שאלות נפוצות

מה מקור שם המשפחה פדור?

שם המשפחה פדור נגזר מהשם היווני תיאודור, שפירושו "מתנת אלוהים". מקובל בתרבויות רבות להשתמש בשם הפרטי של האב כשם המשפחה של הילדים. במקרה של שם המשפחה פדור, הוא נגזר מהשם הפרטי תיאודור.

מה הפירוש של שם המשפחה פדור?

שם המשפחה פדור נגזר מהשם היווני תיאודור, שפירושו "מתנת אלוהים". זה קשור גם למילה הרוסית ל"שלום". הסיבה לכך היא שהשם תיאודור נגזר מהמילה היוונית ל"שלום".

באילו מדינות שם המשפחה פדור הנפוץ ביותר?

שם המשפחה פדור נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות רוסיות גדולות.

סיכום

שם המשפחה פדור הוא שם נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם היווני תיאודור, שפירושו "מתנת אלוהים". שם המשפחה פדור נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות רוסיות גדולות. שם המשפחה פדור הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. זה קשור גם למילה הרוסית ל"שלום". ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פדור, כולל אלכסנדר פדורוב, פדור אמליאננקו, פדור טיוטין, פדור קוניוחוב ופדור בונדרצ'וק.

מדינה פּוֹפּוּלָרִיוּת
רוּסִיָה מאד שכיח
אוקראינה מאד שכיח
ארצות הברית 8,737 הנפוץ ביותר
קנדה 4,844 הנפוץ ביותר

שם המשפחה פדור הוא שם פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. זה קשור גם למילה הרוסית ל"שלום". ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פדור, כולל אלכסנדר פדורוב, פדור אמליאננקו, פדור טיוטין, פדור קוניוחוב ופדור בונדרצ'וק. שם המשפחה פדור נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות רוסיות גדולות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן