דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה של קלמן: השוואה מהירה

משמעות שם המשפחה של קלמן: השוואה מהירה

משמעות שם המשפחה של קלמן: השוואה מהירה

מה המשמעות של שם המשפחה קלמן?

שם המשפחה קלמן הוא שם יהודי שמקורו במזרח אירופה. השם נגזר מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה. שם המשפחה קלמן נמצא לרוב במדינות כמו הונגריה, רומניה ואוקראינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה וישראל.

מקור שם המשפחה קלמן

מקורו של שם המשפחה קלמן בתחילת המאה ה-18 במזרח אירופה. מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה. שם המשפחה קלמן נמצא לרוב במדינות כמו הונגריה, רומניה ואוקראינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה וישראל.

וריאציות של שם המשפחה קלמן

לשם המשפחה קלמן יש כמה וריאציות, כולל קלמנוביץ, קלמנוביץ, קלמנוב וקלמן. לכל אחת מהווריאציות הללו יש משמעות ומקור מעט שונים.

קלמנוביץ

הווריאציה קלמנוביץ של שם המשפחה קלמן נגזרת מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה.

קלמנוביץ'

הווריאציה של קלמנוביץ' של שם המשפחה קלמן נגזרת מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה.

קלמנוב

וריאציית קלמנוב של שם המשפחה קלמן נגזרת מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה.

קלמן

הווריאציה הקלמן של שם המשפחה קלמן נגזרת מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה.

השוואה מהירה

וָרִיאַצִיָה מַשְׁמָעוּת מָקוֹר
קלמנוביץ כֶּתֶר מזרח אירופה
קלמנוביץ' כֶּתֶר מזרח אירופה
קלמנוב כֶּתֶר מזרח אירופה
קלמן כֶּתֶר מזרח אירופה

לשם המשפחה קלמן יש היסטוריה ארוכה ועשירה במזרח אירופה. מאמינים שמקורו בתחילת המאה ה-18 ומאז התפשט למדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה וישראל. השם נגזר מהמילה העברית "קלמן", שפירושה "כתר". מאמינים כי השם ניתן לאנשים בעלי מעמד חברתי גבוה או שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה. לשם המשפחה קלמן יש כמה וריאציות, כולל קלמנוביץ, קלמנוביץ, קלמנוב וקלמן. לכל אחת מהווריאציות הללו יש משמעות ומקור מעט שונים. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה קלמן, המשמעות שלו והווריאציות שלו, תוכל למצוא מידע נוסף על ידי ביקור ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן