דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

2023-05-03 07:09:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שווימר?

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schwimmen", שפירושה "לשחות". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו שחיינים טובים או שחיו ליד גוף מים. ייתכן גם שהשם ניתן לאנשים שעסקו בסחר בדגים או במוצרי מים אחרים.

תולדות שם המשפחה שווימר

שם המשפחה שווימר נמצא ברשומות מהמאה ה-13 בגרמניה. מאמינים שמקורו במחוז הריין בגרמניה, שנמצא בחלק המערבי של המדינה. השם נמצא גם ברשומות בחלקים אחרים של אירופה, כמו אוסטריה, שוויץ וצ'כיה. השם שווימר נמצא גם ברשומות בארצות הברית, לשם הביאו אותו מהגרים גרמנים במאה ה-19. השם נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

וריאציות של שם המשפחה שווימר

לשם המשפחה Schwimmer יש כמה וריאציות, כולל Schwimmer, Schwimme, Schwemmer, Schwemm ו- Schwem. וריאציות אלו נגזרות כולן מהאיות הגרמני המקורי של השם.

תשובות ושאלות

ש: מה פירוש שם המשפחה שווימר? ת: שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schwimmen", שפירושה "לשחות". ש: מהיכן מקורו של שם המשפחה שווימר? ת: מקורו של שם המשפחה שווימר הוא באזור הריין בגרמניה, שנמצא בחלק המערבי של המדינה. ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה שווימר? א: וריאציות של שם המשפחה שווימר כוללות את שווימר, שווימה, שווימר, שוואם ושווה. ש: מתי שם המשפחה שווימר הופיע לראשונה ברשומות? ת: שם המשפחה שווימר נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-13 בגרמניה. ש: איפה שם המשפחה שווימר הנפוץ ביותר בארצות הברית? ת: שם המשפחה שווימר נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

סיכום

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "schwimmen", שפירושה "לשחות". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו שחיינים טובים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-13 בגרמניה והוא נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. וריאציות של שם המשפחה שווימר כוללות את שווימר, שווימה, שווימר, שוואם ושוואם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן