דף הבית » מגזין » משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

משמעות שם המשפחה שווימר

מה פירוש שם המשפחה שווימר?

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "schwimmen", שפירושה "לשחות". מאמינים שהשם ניתן למי שהיו שחיינים מיומנים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

מקור שם המשפחה שווימר

שם המשפחה שווימר נמצא ברשומות מהמאה ה-13. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם שימש לראשונה כשם משפחה. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. השימוש המוקדם ביותר מתועד בשם שווימר היה בשנת 1250, כאשר אדם בשם יוהנס שווימר תועד בעיר פרנקפורט. השם נמצא גם ברשומות מהמאה ה-16, אז תועד אדם בשם הנס שווימר בעיר באזל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר לאורך ההיסטוריה. אחד המפורסמים שבהם הוא דיוויד שווימר, שחקן, במאי ומפיק אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידו כרוס גלר בתוכנית הטלוויזיה המצליחה חברים. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה שווימר כוללים את המלחין והמנצח הגרמני הנס שווימר, פיזיקאי אוסטרי-אמריקאי וזוכה פרס נובל ויקטור פרנסיס הס, ושחקן ובמאי אמריקאי אדם שווימר.

וריאציות של שם המשפחה שווימר

לשם המשפחה שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר, שוואמר ושווימר.

סיכום

שם המשפחה שווימר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "schwimmen", שפירושה "לשחות". מאמינים שהשם ניתן למי שהיו שחיינים מיומנים או שחיו ליד גוף מים. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שווימר לאורך ההיסטוריה, כולל דיוויד שווימר, הנס שווימר, ויקטור פרנסיס הס ואדם שווימר. לשם המשפחה שווימר יש כמה וריאציות, כולל שווימר, שווימר, שוואמר ושווימר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן