דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה קליין

משמעות שם המשפחה קליין

משמעות שם המשפחה קליין

משמעות שם המשפחה קליין

שם המשפחה קליין הוא שם משפחה גרמני ויהודי שנמצא בשימוש מאז ימי הביניים. זה נגזר מהמילה הגרמנית "klein", שפירושה "קטן" או "קטן". שם המשפחה קליין נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ומדינות אחרות דוברות גרמנית. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות ברחבי העולם, כולל בישראל. שם המשפחה קליין הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של האב. במקרה זה, הוא נגזר מהשם הפרטי של האב, שהיה בדרך כלל צורה מזערית של השם קונרד, או קונרד. שם המשפחה קליין נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה, שם הוא אומץ על ידי מהגרים ממדינות דוברות גרמנית.

מקור שם המשפחה קליין

מקורו של שם המשפחה קליין בימי הביניים, כאשר הוא שימש ככינוי למי שהיה קטן או נמוך קומה. הוא שימש גם כשם פטרונימי, שנגזר מהשם הפרטי של האב. עם הזמן, שם המשפחה קליין הפך לנפוץ יותר ואומץ על ידי אנשים ממדינות ותרבויות שונות.

שכיחות שם המשפחה קליין

שם המשפחה קליין נמצא לרוב במדינות דוברות גרמנית, כמו גרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם בקהילות יהודיות ברחבי העולם, כולל בישראל. בארצות הברית, שם המשפחה קליין הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר על פי ההערכות 0.03% מהאוכלוסייה הוא בעל שם המשפחה. בקנדה, שם המשפחה קליין הוא שם המשפחה ה-514 בשכיחותו, כאשר לפי ההערכות 0.03% מהאוכלוסייה הוא בעל שם המשפחה.

סיכום

שם המשפחה קליין הוא שם משפחה גרמני ויהודי שנמצא בשימוש מאז ימי הביניים. זה נגזר מהמילה הגרמנית "klein", שפירושה "קטן" או "קטן". שם המשפחה קליין נמצא לרוב במדינות דוברות גרמנית, כמו גרמניה, אוסטריה ושוויץ, וכן בקהילות יהודיות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה קליין הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר על פי ההערכות 0.03% מהאוכלוסייה הוא בעל שם המשפחה. בקנדה, שם המשפחה קליין הוא שם המשפחה ה-514 בשכיחותו, כאשר לפי ההערכות 0.03% מהאוכלוסייה הוא בעל שם המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן