דף הבית » הכי מדובר » משמעות שם המשפחה קאזס

משמעות שם המשפחה קאזס

משמעות שם המשפחה קאזס

משמעות שם המשפחה קאזס

שם המשפחה Kazas הוא ממקור סלבי והוא נגזר מהמילה "kazat", שפירושה "לספר" או "לדבר". מאמינים שמקורו באזור יוגוסלביה לשעבר, המחולק כיום למספר מדינות, ביניהן קרואטיה, סרביה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו וסלובניה. השם נמצא לרוב במדינות אלו, כמו גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו הונגריה, רומניה ובולגריה.

מקורות שם המשפחה קאזס

מקורו של שם המשפחה קאזאס הוא באזור יוגוסלביה לשעבר, המחולק כיום לכמה מדינות, ביניהן קרואטיה, סרביה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו וסלובניה. השם נמצא לרוב במדינות אלו, כמו גם בחלקים אחרים של אירופה, כגון הונגריה, רומניה ובולגריה. מקורו של השם הוא מהמילה הסלאבית "קאזאט", שפירושה "לספר" או "לדבר". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו ידועים ביכולתם לספר סיפורים או לדבר ברהיטות.

וריאציות של שם המשפחה קאזס

לשם המשפחה Kazas יש כמה וריאציות, כולל Kazasch, Kazaschek, Kazaschik, Kazaschka. וריאציות אלו נמצאות לרוב במדינות שבהן מקור השם, כגון קרואטיה, סרביה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו וסלובניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קאזס

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קאזס, ביניהם השחקן והבמאי הקרואטי-אמריקאי גוראן ויסנג'יץ', השחקן והבמאי הסרבי-אמריקאי מילוש פורמן, והשחקן והבמאי הסלובני-אמריקאי ג'ון מלקוביץ'.

סיכום

שם המשפחה Kazas הוא ממקור סלבי והוא נגזר מהמילה "kazat", שפירושה "לספר" או "לדבר". מאמינים שמקורו באזור יוגוסלביה לשעבר, המחולק כיום למספר מדינות, ביניהן קרואטיה, סרביה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו וסלובניה. השם נמצא לרוב במדינות אלו, כמו גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו הונגריה, רומניה ובולגריה. וריאציות של השם כוללות את Kazasch, Kazaschek, Kazaschik, Kazaschka. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קאזס כוללים את השחקן והבמאי הקרואטי-אמריקאי גוראן ויסנג'יץ', השחקן והבמאי הסרבי-אמריקאי מילוש פורמן, והשחקן והבמאי הסלובני-אמריקאי ג'ון מלקוביץ'. כדי ללמוד עוד על המשמעות של שם המשפחה Kazas, אתה יכול לצפות בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן