דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה קרויטור: סקירה מקיפה

שם משפחה קרויטור: סקירה מקיפה

שם משפחה קרויטור: סקירה מקיפה

שם משפחה קרויטור: סקירה מקיפה

שם המשפחה קרויטור הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו באוקראינה וברומניה. מאמינים שזה נגזר מהמילה הסלאבית "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, רומניה ורוסיה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה קרויטור באוקראינה, שם הוא נמצא בעיקר באוקראינה. נמצא בדרך כלל. מאמינים שזה נגזר מהמילה הסלאבית "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, רומניה ורוסיה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. לפי ההערכה, שם המשפחה קרויטור שימש לראשונה על ידי משפחה של איכרים אוקראינים שהיו ידועים במיומנותם בחיתוך עצים. המשפחה נודעה בעבודתה הקשה ובמסירותה למלאכתם, וכתוצאה מכך, שם המשפחה נקשר לעבודה קשה ומסירות. שם המשפחה קרויטור נמצא גם ברומניה, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הרומנית "קרויטור", שפירושו "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב ברומניה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם ברוסיה, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הרוסית " kroitor", שפירושו "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב ברוסיה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא נגזר מהגרמנית המילה "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו קנדה, אוסטרליה ובריטניה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם בקנדה, שם מאמינים שהוא נגזר מהצרפתית המילה "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב בקנדה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, אוסטרליה ובריטניה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם באוסטרליה, שם מאמינים שהוא נגזר מהאבוריג'ינים המילה "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב באוסטרליה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם בבריטניה, שם מאמינים שהוא נגזר ממנה המילה הוולשית "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב בבריטניה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קרויטור נמצא גם במדינות אחרות כמו צרפת, גרמניה, איטליה וספרד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה של השפה המתאימה ל"לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה קרויטור נמצא גם במדינות אחרות כמו הודו, סין ויפן, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה של השפה המתאימה ל"לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה קרויטור נמצא גם במדינות אחרות כמו ברזיל, מקסיקו וארגנטינה, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה המתאימה ל"ל לחתוך" או "לקצוץ".

גרסאות של שם המשפחה קרויטור

לשם המשפחה קרויטור יש כמה גרסאות, כולל קרוטור, קרוטר, קרוטורוב, קרוטורובה, קרוטורוף, קרוטורופה וקרוטורובסקאיה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה קרויטור

שם המשפחה קרויטור נמצא לרוב באוקראינה, רומניה ורוסיה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

השוואה מהירה

מדינה גִרְסָה אַחֶרֶת
אוקראינה קרויטור
רומניה קרויטור
רוּסִיָה קרויטור
ארצות הברית קרויטור
קנדה קרויטור
אוֹסטְרַלִיָה קרויטור
צָרְפַת קרוטור
גֶרמָנִיָה קרוטר
אִיטַלִיָה קרוטורוב
סְפָרַד קרוטורובה
הוֹדוּ קרוטורוף
חרסינה קרוטורופה
יפן קרוטורובסקאיה
בְּרָזִיל קרוטורובסקאיה
מקסיקו קרוטורובסקאיה
ארגנטינה קרוטורובסקאיה

לסיכום, שם המשפחה קרויטור הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו באוקראינה וברומניה. מאמינים שזה נגזר מהמילה הסלאבית "קרויטור", שפירושה "לחתוך" או "לקצוץ". שם המשפחה נמצא לרוב באוקראינה, רומניה ורוסיה, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, והתפוצה הגיאוגרפית שלו די נרחבת. למידע נוסף על שם המשפחה קרויטור, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן