דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה פק

משמעות שם המשפחה פק

משמעות שם המשפחה פק

מה פירוש שם המשפחה פק?

שם המשפחה פק הוא ממקור סלבי והוא נגזר מהמילה "pek", שפירושה "אופה". מאמינים כי השם ניתן במקור לאדם שהיה אופה או עבד במאפייה. השם נמצא במדינות רבות, כולל פולין, צ'כיה, סלובקיה והונגריה.

וריאציות של שם המשפחה פק

לשם המשפחה פק יש וריאציות רבות, כולל פקאר, פקאריק, פקארובה, פקאריקובה, פקאריקובה ופקארובה. כמו כן, מקובל למצוא וריאציות של השם במדינות אחרות, כמו פקר ברוסיה, פקר באוקראינה ופקר בסרביה.

מקורות שם המשפחה פק

מקורו של שם המשפחה פק הוא באזור הסלאבי של מזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה "pek", שפירושה "אופה". סביר להניח שהשם ניתן במקור לאדם שהיה אופה או עבד במאפייה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פק

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פק, ביניהם הפוליטיקאי הצ'כי יאן פק, שחקן ההוקי קרח הסלובקי יאן פק והשחקן ההונגרי זולטן פק.

הפצת שם המשפחה פק

שם המשפחה פק נמצא לרוב במדינות מזרח אירופה, כמו פולין, צ'כיה, סלובקיה והונגריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו רוסיה, אוקראינה וסרביה.

גנאלוגיה של שם המשפחה פק

אם אתה מעוניין לחקור את השושלת של שם המשפחה Pek, ישנם משאבים רבים זמינים באינטרנט. ניתן לחפש רשומות של אנשים בעלי שם המשפחה Pek במדינות שונות, וכן למצוא מידע על מקור השם ומשמעותו. תוכל גם לגלות עוד על ההיסטוריה המשפחתית של משפחת פק על ידי חיפוש רשומות במאגרי גנאלוגיה. שם המשפחה פק הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. היא נגזרת מהמילה "pek", שפירושה "אופה", ונמצאת לרוב במדינות מזרח אירופה. יש לו וריאציות רבות, כולל Pekar, Pekarik, Pekarova, Pekarikova, Pekarova. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה Pek, ואם אתה מעוניין לחקור את השושלת של השם, ישנם משאבים רבים זמינים באינטרנט. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן