דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה אליסקוויק: מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה אליסקוויק: מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה אליסקוויק: מדריך מקיף

מה המשמעות של שם המשפחה אליסקוויק?

שם המשפחה אליסקוביץ' הוא שם סלבי הנגזר מהשם האישי אליסקו. מאמינים שמקורו בצ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות. השם אליסקו נגזר מהשם הסלאבי הישן אליסקה, שהוא צורה נשית של השם אליאס. השם אליאס נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה".

וריאציות של שם המשפחה אליסקוויק

לשם המשפחה אליסקוביץ' יש וריאציות רבות, כולל אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ, אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביצקי, אליסקוביץ' ואליסקוביץ'.

מקור שם המשפחה אליסקוויק

מקורו של שם המשפחה אליסקביץ' הוא בצ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות. מאמינים שהוא נגזר מהשם האישי אליסקו, שנגזר מהשם הסלאבי הישן אליסקה. השם אליסקה הוא צורת נקבה של השם אליאס, שנגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה".

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
אליסקוביץ' צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקוביץ' צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקוביץ' צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקוביץ צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקוביץ' צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקויץ צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה
אליסקוביץ' צ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות אלהי הוא יהוה

דעה אישית

שם המשפחה אליסקוויק הוא שם יפה ומשמעותי. זה נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה". זהו שם רב עוצמה ומשמעות שבטוח יעבור בדורות. זוהי תזכורת גדולה לכוחה של האמונה ולחשיבות של כיבוד אלוהים.

שאלות ותשובות

  • ש: האם שם המשפחה אליסקוויק נפוץ?
  • ת: שם המשפחה אליסקוויק אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. הוא נמצא לרוב בצ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות.
  • ש: האם שם המשפחה אליסקוויק משויך לשמות משפחה אחרים?
  • ת: שם המשפחה אליסקוביץ' מקושר לשמות משפחה רבים אחרים, ביניהם אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ' ואליסקוביץ'.
  • ש: האם שם המשפחה אליסקוויק משויך לשמות אחרים?
  • ת: שם המשפחה אליסקוביץ' קשור לשם האישי אליסקו, שמקורו בשם הסלאבי הישן אליסקה. השם אליסקה הוא צורת נקבה של השם אליאס, שנגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה".

שם המשפחה אליסקוויק הוא שם יפה ומשמעותי. זה נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה". זהו שם רב עוצמה ומשמעות שבטוח יעבור בדורות. זוהי תזכורת גדולה לכוחה של האמונה ולחשיבות של כיבוד אלוהים. שם המשפחה אליסקוויק אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. הוא נמצא לרוב בצ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות. שם המשפחה אליסקוביץ' מקושר לשמות משפחה רבים אחרים, ביניהם אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ, אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ' ואליסקוביץ'. לסיכום, שם המשפחה אליסקוויק הוא שם יפה ומשמעותי. זה נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה". זהו שם רב עוצמה ומשמעות שבטוח יעבור בדורות. זוהי תזכורת גדולה לכוחה של האמונה ולחשיבות של כיבוד אלוהים. שם המשפחה אליסקוויק אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. הוא נמצא לרוב בצ'כיה, סלובקיה ומדינות סלאביות אחרות. שם המשפחה אליסקוביץ' מקושר לשמות משפחה רבים אחרים, ביניהם אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ, אליסקוביץ', אליסקוביץ', אליסקוביץ' ואליסקוביץ'.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן