דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה פוגל

משמעות שם המשפחה פוגל

משמעות שם המשפחה פוגל

משמעות שם המשפחה פוגל

שם המשפחה פוגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית ל"ציפור". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פוגל נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן זהו שם משפחה יהודי נפוץ.

מקור שם המשפחה פוגל

מקורו של שם המשפחה פוגל בגרמניה בימי הביניים. סביר להניח שהוא נגזר מהמילה הגרמנית ל"ציפור", וסביר להניח שימש כינוי למי שנחשב דומה לציפור בצורה כלשהי. ייתכן גם ששם המשפחה אומץ על ידי משפחות יהודיות כדרך להסתיר את זהותם היהודית בחברה נוצרית בעיקרה.

שכיחות שם המשפחה פוגל

שם המשפחה פוגל נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה פוגל נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוגל

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פוגל, ביניהם המלחין הגרמני יוהאן פוגל, השחקן והבמאי האמריקאי פול פוגל, והפיזיקאי האוסטרי זוכה פרס נובל ארווין שרדינגר. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה פוגל כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון פוגל, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט פוגל, והשחקן והבמאי האמריקאי וויליאם פוגל.

סיכום

שם המשפחה פוגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית ל"ציפור". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פוגל נמצא גם במשפחות יהודיות, שכן זהו שם משפחה יהודי נפוץ. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פוגל, ביניהם המלחין הגרמני יוהאן פוגל, השחקן והבמאי האמריקאי פול פוגל, והפיזיקאי האוסטרי זוכה פרס נובל ארווין שרדינגר. למידע נוסף על שם המשפחה פוגל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן