דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה פוגל

משמעות שם המשפחה פוגל

משמעות שם המשפחה פוגל

מה פירוש שם המשפחה פוגל?

שם המשפחה פוגל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "vogel", שפירושה "ציפור". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהושווה לציפור, בין אם בגלל המאפיינים הפיזיים שלו או בגלל התנהגותו. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה פוגל

שם המשפחה פוגל הופיע לראשונה בגרמניה במאה ה-12. מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהושווה לציפור, בין אם בגלל המאפיינים הפיזיים שלו או בגלל התנהגותו. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוגל הוא משנת 1230, כאשר אדם בשם היינריך פוגל תועד בעיר המבורג. שם המשפחה התפשט מאז ברחבי אירופה, ונמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

שכיחות שם המשפחה פוגל

שם המשפחה פוגל נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-9 בשכיחותו. הוא נפוץ גם באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-14 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-5,919 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 15,000 אנשים נושאים את השם.

וריאציות של שם המשפחה פוגל

לשם המשפחה פוגל יש כמה וריאציות, כולל פוגלר, פוגלמן, פוגלסאנג ו-פוגלשטיין. וריאציות אלה נמצאות במדינות שונות, ולעתים קרובות משמשות להבחין בין ענפים שונים של אותה משפחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוגל

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פוגל, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני אוווה פוגל, השחקן והבמאי האמריקאי פול פוגל, והסופר והמאייר האמריקאי מוריס סנדק. שם המשפחה פוגל הוא שם נפוץ, ונמצא במדינות רבות ברחבי הארץ עוֹלָם. היא נגזרת מהמילה הגרמנית "vogel", שפירושה "ציפור", ומאמינים שהיא ניתנה למישהו שהומשה לציפור, בין אם בגלל מאפייניו הפיזיים או התנהגותו. שם המשפחה נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה וארצות הברית, ויש לו מספר וריאציות, כולל פוגלר, פוגלמן, פוגלסאנג ו-פוגלשטיין. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פוגל, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני אוווה פוגל, השחקן והבמאי האמריקאי פול פוגל והסופר והמאייר האמריקאי מוריס סנדק. למידע נוסף על שם המשפחה פוגל, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן