דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה עטר

משמעות שם המשפחה עטר

2023-05-02 16:05:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה עטר?

שם המשפחה עטר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "עטר", שמשמעותה "כתר". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהמילה הערבית "עטר", כלומר "להיות חזק". שם המשפחה עטר נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה עטר

מקורו של שם המשפחה עטר הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "עטר", שפירושה "כתר". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהמילה הערבית "עטר", כלומר "להיות חזק". שם המשפחה עטר נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

שכיחות שם המשפחה עטר

שם המשפחה עטר נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה עטר הוא שם המשפחה ה-5,878 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,500 אנשים נושאים את שם המשפחה. בקנדה, שם המשפחה עטר הוא שם המשפחה ה-2,914 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את שם המשפחה. בבריטניה, שם המשפחה עטר הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר, כאשר כ-500 אנשים נושאים את שם המשפחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עטר

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עטר, ביניהם השחקן והקומיקאי הישראלי תומר עטר, הזמר והיוצר הישראלי שלומי עטר והכדורסלן הישראלי יותם עטר.

שולחן

מדינה דַרגָה
ישראל ה-18
ארצות הברית 5,878
קנדה 2,914
הממלכה המאוחדת 4,845

שאלות ותשובות

מה הפירוש של שם המשפחה עטר?

שם המשפחה עטר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "עטר", שמשמעותה "כתר". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהמילה הערבית "עטר", כלומר "להיות חזק".

היכן נמצא שם המשפחה עטר לרוב?

שם המשפחה עטר נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עטר?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עטר, ביניהם השחקן והקומיקאי הישראלי תומר עטר, הזמר והיוצר הישראלי שלומי עטר והכדורסלן הישראלי יותם עטר.

סיכום

שם המשפחה עטר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "עטר", שמשמעותה "כתר". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהמילה הערבית "עטר", כלומר "להיות חזק". שם המשפחה עטר נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עטר, ביניהם השחקן והקומיקאי הישראלי תומר עטר, הזמר והיוצר הישראלי שלומי עטר והכדורסלן הישראלי יותם עטר. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה עטר, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן