דף הבית » הכי מדובר » משמעות שם המשפחה מייזל

משמעות שם המשפחה מייזל

משמעות שם המשפחה מייזל

מה המשמעות של שם משפחה מייזל?

שם המשפחה מייזל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "meise", שפירושה "עכבר". מאמינים שהשם ניתן למי שהיה קטן וזריז כמו עכבר. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

מקור שם המשפחה מייזל

מקורו של שם המשפחה מייזל ניתן לימי הביניים בגרמניה. במהלך תקופה זו, אנשים רבים קיבלו שמות על סמך המאפיינים הפיזיים או תכונות האישיות שלהם. השם מייזל ניתן למי שהיה קטן וזריז כמו עכבר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייזל

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מייזל, כולל:

  • מקס מייזל, מלחין ומנצח גרמני
  • רודולף מייזל, צייר גרמני-אמריקאי
  • הרמן מייזל, איש עסקים גרמני-אמריקאי
  • הנס מייזל, פיזיקאי גרמני-אמריקאי
  • רודולף מייזל, פסל גרמני-אמריקאי

מקס מייזל

מקס מייזל היה מלחין ומנצח גרמני שנולד ב-1877 ומת ב-1945. הוא היה מלחין פורה של אופרות, סימפוניות ומוזיקה קאמרית. הוא גם היה מנצח של התזמורת הפילהרמונית של ברלין ושל האופרה הממלכתית של ברלין.

רודולף מייזל

רודולף מייזל היה צייר גרמני-אמריקאי שנולד ב-1876 ומת ב-1945. הוא היה צייר נופים נודע ונודע בשימוש שלו בצבעים מרהיבים ובמשיכות מכחול נועזות.

הרמן מייזל

הרמן מייזל היה איש עסקים גרמני-אמריקאי שנולד ב-1871 ומת ב-1945. הוא היה יזם מצליח והיה המייסד של חברת האחים מייזל, שהייתה ספקית מרכזית של ציוד תעשייתי בארצות הברית.

הנס מייזל

הנס מייזל היה פיזיקאי גרמני-אמריקאי שנולד ב-1887 ומת ב-1945. הוא היה חלוץ בתחום מכניקת הקוונטים והיה פרופסור באוניברסיטת ברלין.

רודולף מייזל

רודולף מייזל היה פסל גרמני-אמריקאי שנולד ב-1881 ומת ב-1945. הוא היה פסל בעל שם ונודע בשימוש שלו בצורות מופשטות ובקווים נועזים.

סיכום

שם המשפחה מייזל הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "meise", שפירושה "עכבר". מאמינים שהשם ניתן למי שהיה קטן וזריז כמו עכבר. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייזל, ביניהם מקס מייזל, מלחין ומנצח גרמני; רודולף מייזל, צייר גרמני-אמריקאי; הרמן מייזל, איש עסקים גרמני-אמריקאי; הנס מייזל, פיזיקאי גרמני-אמריקאי; ורודולף מייזל, פסל גרמני-אמריקאי. למידע נוסף על המשמעות של שם המשפחה מייזל, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן