דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה הרוש: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה הרוש: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה הרוש: מוצא והיסטוריה

מהו שם המשפחה הרוש?

שם המשפחה הרוש הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "hemel" ו-"locc", שמשמעותן "גבעה" ו"מנעול" בהתאמה. השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד גבעה עם מנעול עליה. שם המשפחה הרוש נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה הרוש

מקורו של שם המשפחה הרוש הוא בתקופה האנגלו-סכסית, שנמשכה מהמאות ה-5 עד ה-11. השם נרשם לראשונה בספר Domesday של 1086, שם הוא נכתב כ"המלוק". השם נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם הוא נכתב כ"המלוק". על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה הרוש באזור יורקשייר, אנגליה. הוא האמין כי השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "hemel" ו-"locc", שמשמעותן "גבעה" ו"מנעול" בהתאמה. השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד גבעה עם מנעול עליה. שם המשפחה הרוש נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה הרוש נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

אנשים בולטים עם שם המשפחה הרוש

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה הרוש לאורך ההיסטוריה. אחד המפורסמים שבהם הוא ג'ון הרוש, שהיה חייל בריטי במהלך מלחמת העצמאות האמריקאית. הוא נולד ב-1755 באנגליה ומת ב-1814 בפנסילבניה. אדם בולט נוסף עם שם המשפחה הרוש הוא ג'ון הרוש ג'וניור, שהיה פוליטיקאי אמריקאי. הוא נולד ב-1785 בפנסילבניה ומת ב-1859 באוהיו. הוא שירת בבית הנבחרים של אוהיו בין השנים 1821-1823.

סמל הרוש

למשפחת הרוש יש סמל שהוענק להם במאה ה-16. הסמל כולל מגן שחור עם שלושה כוכבי כסף. פסגת הסמל הוא אריה כסוף עם לשון אדומה.

שאלות נפוצות

מה מקור שם המשפחה הרוש?

מקורו של שם המשפחה הרוש הוא בתקופה האנגלו-סכסית, שנמשכה מהמאות ה-5 עד ה-11. השם נרשם לראשונה בספר Domesday של 1086, שם הוא נכתב כ"המלוק". השם נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם הוא נכתב כ"המלוק".

היכן נמצא שם המשפחה הרוש בדרך כלל?

שם המשפחה הרוש נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה הרוש נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

האם למשפחת הרוש יש מעיל נשק?

כן, למשפחת הרוש יש סמל שהוענק להם במאה ה-16. הסמל כולל מגן שחור עם שלושה כוכבי כסף. פסגת הסמל הוא אריה כסוף עם לשון אדומה.

סיכום

שם המשפחה הרוש הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "hemel" ו-"locc", שמשמעותן "גבעה" ו"מנעול" בהתאמה. השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד גבעה עם מנעול עליה. שם המשפחה הרוש נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למשפחת הרוש יש סמל שהוענק להם במאה ה-16. הסמל כולל מגן שחור עם שלושה כוכבי כסף. פסגת הסמל הוא אריה כסוף עם לשון אדומה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן