דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה אלברט – מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה אלברט – מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה אלברט – מדריך מקיף

משמעות שם המשפחה אלברט

אלברט הוא שם משפחה ממקור גרמני, הנגזר מהשם הפרטי אלברט. השם הפרטי אלברט נגזר מהיסודות הגרמאניים אדל, שפירושו "אצילי" וברהט, שפירושו "בהיר". שם המשפחה אלברט נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית.

גרסאות של אלברט

לשם המשפחה אלברט יש גרסאות רבות, כולל אלברכט, אלברט, אלברטסון ואלפרט. הגרסאות נמצאות במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית ומדינות אחרות.

היסטוריה של אלברט

שם המשפחה אלברט היה בשימוש מאז ימי הביניים, אז שימש כשם פרטי. השם הפרטי אלברט זכה לפופולריות בקרב השבטים הגרמניים, שהשתמשו בו כשם למנהיגיהם. שם המשפחה אלברט שימש גם בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי, כלומר "בנו של אלברט".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלברט

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אלברט, ביניהם אלברט איינשטיין, הפיזיקאי המפורסם; אלברט שוויצר, הומניטרי זוכה פרס נובל; ואלבר קאמי, הפילוסוף הצרפתי וחתן פרס נובל.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר גרסאות
אלברט גרמנית אלברכט, אלברטס, אלברטסון, אלפרט

דעה אישית

שם המשפחה אלברט הוא דוגמה מצוינת לשם משפחה עם מוצא גרמני. זהו שם חזק ואצילי, והגרסאות שלו נמצאות במדינות רבות. זהו גם שם שמזוהה עם אנשים מפורסמים רבים, כולל אלברט איינשטיין, אלברט שוויצר ואלבר קאמי. למי שמחפש שם משפחה חזק ומשמעותי, אלברט הוא בחירה מצוינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן