דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה קלמר

משמעות שם המשפחה קלמר

משמעות שם המשפחה קלמר

מה המשמעות של שם משפחה קלמר?

שם המשפחה קלמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "קלמר", שפירושה "רגוע". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

מקור שם המשפחה קלמר

מקורו של שם המשפחה קלמר הוא באזור דובר הגרמנית של אירופה. זה נגזר מהמילה הגרמנית "קלמר", שפירושה "רגוע". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאנשים שהיו ידועים באופיים השליו והרגוע.

שכיחות שם המשפחה קלמר

שם המשפחה קלמר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה קלמר נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וקליפורניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמר

יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קלמר. אלה כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה, ורנר קלמר, השחקן האמריקאי יליד אוסטריה, קרל קלמר, והשחקן האמריקאי יליד שוויץ, פול קלמר.

וריאציות של שם המשפחה קלמר

לשם המשפחה קלמר יש כמה וריאציות, כולל קלמר, קלמרט, קלמרי וקלמרר.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה קלמר נפוץ?

ת: כן, שם המשפחה קלמר נפוץ למדי בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, כמו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

ש: מה מקור שם המשפחה קלמר?

ת: שם המשפחה קלמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "קלמר", שפירושה "רגוע". משערים שהוא ניתן לאנשים שהיו ידועים באופיים השליו והרגוע.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמר?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קלמר, כולל השחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה, ורנר קלמר, השחקן האמריקאי יליד אוסטריה, קארל קלמר, והשחקן האמריקאי יליד שוויץ, פול קלמר.

ש: האם יש וריאציות של שם המשפחה קלמר?

ת: כן, ישנן מספר וריאציות של שם המשפחה קלמר, כולל קלמר, קלמרט, קלמרי וקלמרר.

סיכום

שם המשפחה קלמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה "קלמר", שפירושה "רגוע". זהו שם משפחה נפוץ בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קלמר, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי יליד גרמניה, ורנר קלמר, השחקן האמריקאי יליד אוסטריה, קרל קלמר, והשחקן האמריקאי יליד שוויץ, פול קלמר. לשם המשפחה קלמר יש כמה וריאציות, כולל קלמר, קלמרט, קלמרי וקלמרר. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן