דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה אוהון

משמעות שם המשפחה אוהון

משמעות שם המשפחה אוהון

מה המשמעות של שם המשפחה אוהון?

שם המשפחה אוהון הוא ממקור לא ברור. מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או אירי. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "hion", שפירושה "גבעה". ייתכן שהשם ניתן למי שגר על גבעה או ליד גבעה.

מקורות אפשריים של שם המשפחה אוהון

שם המשפחה אוהון יכול היה להגיע מאנגליה או מאירלנד. באנגליה, השם יכול היה להיות נגזר מהמילה האנגלית הישנה "hion", שפירושה "גבעה". באירלנד, השם יכול היה להיות נגזר מהמילה הגאלית האירית "O'hion", שפירושה "צאצא הגבעה".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אוהון

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אוהון. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי האמריקאי, ביל אוהון. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הנגאובר" ו"הנגאובר חלק ב'". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה אוהון הוא הזמר והמלחין האמריקאי, ג'ון אוהון. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "I'm Gonna Love You".

אנשים בולטים אחרים עם שם המשפחה אוהון

אנשים בולטים נוספים עם שם המשפחה אוהון כוללים שחקנית ודוגמנית אמריקאית, רייצ'ל אוהון, שחקן ומפיק אמריקאי, כריס אוהון, והזמר והכותב האמריקאי, סטיב אוהון.

מקומות מפורסמים בשם אוהיואן

ישנם מספר מקומות בארצות הברית שנקראים על שם שם המשפחה אוהון. אחד המפורסמים ביותר הוא מחוז אוהיו, אוהיו. מחוז זה ממוקם בחלק הדרום מזרחי של המדינה והוא ביתם של הערים סינסינטי, דייטון וקולומבוס. מקום מפורסם נוסף בשם אוהון הוא אוניברסיטת אוהיואן סטייט, שנמצאת בקולומבוס, אוהיו.

סיכום

שם המשפחה אוהון הוא ממקור לא ברור. מאמינים שהוא ממוצא אנגלי או אירי. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "hion", שפירושה "גבעה". ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אוהון, כולל ביל אוהון, ג'ון אוהון, רייצ'ל אוהון, כריס אוהון וסטיב אוהון. ישנם גם מספר מקומות בארצות הברית הנקראים על שם המשפחה אוהון, כולל אוהיואן קאונטי, אוהיו ואוניברסיטת אוהיואן סטייט. למידע נוסף על המשמעות והמקור של שם המשפחה Ohion, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן