דף הבית » להעביר את הזמן » משמעויות שם המשפחה זילינגר

משמעויות שם המשפחה זילינגר

משמעויות שם המשפחה זילינגר

מה פירוש שם המשפחה זילינגר?

שם המשפחה זילינגר הוא ממקור גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "זיליג", שפירושה "להיות חכם" או "להיות חכם". השם מאוית לפעמים גם בשם זילינגר, זילינג, זילינגר, זילינגר או זילינגר.

מקור שם המשפחה זילינגר

מקורו של שם המשפחה זילינגר הוא באזור הגרמני של אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה הגרמנית "זיליג", שפירושה "להיות חכם" או "להיות חכם". השם מאוית לפעמים גם בשם זילינגר, זילינג, זילינגר, זילינגר או זילינגר.

וריאציות של שם המשפחה זילינגר

לשם המשפחה זילינגר יש וריאציות רבות, כולל זילינגר, זילינגר, זילינגר, זילינגר וזילינגר. זה גם מאוית לפעמים בשם זילינגר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זילינגר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זילינגר. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי מקס זילינגר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט זילינגר, והשחקן והבמאי האמריקאי וויליאם זילינגר.

כינויים נפוצים לשם המשפחה זילינגר

הכינויים הנפוצים לשם המשפחה זילינגר כוללים זיל, זילי וזיל.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה זילינגר נפוץ?

ת: שם המשפחה זילינגר אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. הוא נמצא לרוב בגרמניה ובארצות הברית.

ש: מהם כמה איותים אחרים של שם המשפחה זילינגר?

ת: איותים אחרים של שם המשפחה זילינגר כוללים את זילינגר, זילינג, זילינגר, זילינגר וזילינגר. זה גם מאוית לפעמים בשם זילינגר.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זילינגר?

ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זילינגר. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי מקס זילינגר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט זילינגר, והשחקן והבמאי האמריקאי וויליאם זילינגר.

סיכום

שם המשפחה זילינגר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "זיליג", שפירושה "להיות חכם" או "להיות חכם". השם מאוית לפעמים גם בשם זילינגר, זילינג, זילינגר, זילינגר או זילינגר. הוא נמצא לרוב בגרמניה ובארצות הברית. הכינויים הנפוצים לשם המשפחה זילינגר כוללים זיל, זילי וזיל. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה זילינגר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי מקס זילינגר, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט זילינגר, והשחקן והבמאי האמריקאי וויליאם זילינגר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן