דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם משפחה פינקס

מקור שם משפחה פינקס

2023-05-01 06:03:00+02:00

מבוא

שם המשפחה פינקס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "פינק" שמשמעותה "ציפור". שם המשפחה נמצא במדינות רבות כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. הוא נמצא גם באיותים שונים כגון Fink, Fincke, Finckel, Finkl, Finkler, Finken, Finkler, Finkenauer, Finkenbinder ו-Finkenstaedt.

היסטוריה של שם המשפחה פינקס

מקורו של שם המשפחה פינקס הוא בגרמניה במאה ה-13. משערים שזה נגזר מהמילה הגרמנית "פינק" שפירושה "ציפור". סביר להניח ששם המשפחה שימש כינוי למי שנחשב דומה לציפור בצורה כלשהי. שם המשפחה פינקס נמצא במדינות רבות כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. הוא נמצא גם באיותים שונים כגון Fink, Fincke, Finckel, Finkl, Finkler, Finken, Finkler, Finkenauer, Finkenbinder ו-Finkenstaedt.

שם משפחה פינקס בגרמניה

שם המשפחה פינקס נמצא בחלקים רבים של גרמניה. הוא נמצא לרוב במדינות בוואריה, סקסוניה ותורינגיה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פינקס בגרמניה הוא מהמאה ה-13 בעיר נירנברג.

שם משפחה פינקס בארצות הברית

שם המשפחה פינקס נמצא גם בארצות הברית. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פינקס בארצות הברית הוא מהמאה ה-18 בפנסילבניה. שם המשפחה פינקס נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, אוהיו וניו יורק.

שם משפחה פינקס בקנדה

שם המשפחה פינקס נמצא גם בקנדה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פינקס בקנדה הוא מהמאה ה-19 באונטריו. שם המשפחה פינקס נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית.

שם משפחה פינקס בישראל

שם המשפחה פינקס נמצא גם בישראל. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פינקס בישראל הוא מהמאה ה-20. שם המשפחה פינקס נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

וריאציות שם משפחה של פינקס

שם המשפחה פינקס נמצא במדינות רבות ובאיותים שונים. כמה מהווריאציות הנפוצות ביותר של שם המשפחה פינקס הן Fink, Fincke, Finckel, Finkl, Finkler, Finken, Finkler, Finkenauer, Finkenbinder ו-Finkenstaedt.

תפוצת שמות המשפחה של פינקס

מדינה מספר פינקים
גֶרמָנִיָה 3,000
ארצות הברית 2,500
קנדה 1,000
ישראל 500

שם המשפחה פינקס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בגרמניה, שם המשפחה פינקס נמצא לרוב במדינות בוואריה, סקסוניה ותורינגיה. בארצות הברית, שם המשפחה פינקס נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, אוהיו וניו יורק. בקנדה, שם המשפחה פינקס נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. בישראל, שם המשפחה פינקס נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. שם המשפחה פינקס נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם כולל אוסטריה, שוויץ, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, הממלכה המאוחדת.

סיכום

שם המשפחה פינקס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "פינק" שמשמעותה "ציפור". שם המשפחה נמצא במדינות רבות כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. הוא נמצא גם באיותים שונים כגון Fink, Fincke, Finckel, Finkl, Finkler, Finken, Finkler, Finkenauer, Finkenbinder ו-Finkenstaedt. שם המשפחה פינקס נמצא לרוב בגרמניה, ארצות הברית, קנדה וישראל. שם המשפחה פינקס נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם כולל אוסטריה, שוויץ, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה. שם המשפחה פינקס הוא שם משפחה ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. זוהי תזכורת לאופי הגלובלי של עולמנו ולקשר ההדדיות של התרבויות שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן