דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה Sannes

מקור שם המשפחה Sannes

2023-04-30 20:02:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה סננס?

שם המשפחה Sannes הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם האישי הגרמני הישן סאנו, שהוא צורה קצרה של שם ארוך יותר כמו סנדר או סנדו. נהוג לחשוב שהשם היה פופולרי בימי הביניים, ומאמינים כי שם המשפחה סאנס שימש לראשונה בגרמניה. שם המשפחה סאנס נמצא כיום במדינות רבות, כולל גרמניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, הממלכה המאוחדת. בארצות הברית, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק.

היסטוריה של שם המשפחה סאנס

מקורו של שם המשפחה Sannes הוא בגרמניה בימי הביניים. השם נגזר מהשם האישי הגרמני הישן סאנו, שהוא צורה קצרה של שם ארוך יותר כמו סנדר או סנדו. נהוג לחשוב שהשם היה פופולרי בימי הביניים, ומאמינים כי שם המשפחה סאנס שימש לראשונה בגרמניה. שם המשפחה סאנס נמצא כיום במדינות רבות, כולל גרמניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, הממלכה המאוחדת. בארצות הברית, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. בגרמניה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות בוואריה, באדן-וורטמברג ונורדריין-וסטפאליה. בקנדה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Sannes

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאנס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס סאנס, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון סאנס, והשחקן והבמאי הקנדי פיטר סאנס.

הנס סאנס

הנס סאנס הוא שחקן ובמאי גרמני הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים הבריחה הגדולה (1963), התריסר המלוכלך (1967) והיום הארוך ביותר (1962). הוא נולד בברלין ב-1925 והחל את דרכו בתיאטרון בשנות ה-50. הוא הופיע בלמעלה מ-50 סרטים ותוכניות טלוויזיה לאורך הקריירה שלו.

ג'ון סאנס

ג'ון סאנס הוא שחקן ובמאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק חלק ב' (1974), צייד הצבאים (1978) והבלתי נוגעים (1987). הוא נולד בניו יורק ב-1945 והחל את הקריירה שלו בתיאטרון בשנות ה-60. הוא הופיע בלמעלה מ-40 סרטים ותוכניות טלוויזיה לאורך הקריירה שלו.

פיטר סאנס

פיטר סאנס הוא שחקן ובמאי קנדי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "המתוק הבא" (1997), "חדשות המשלוח" (2001) והטייס (2004). הוא נולד בטורונטו ב-1961 והחל את דרכו בתיאטרון בשנות ה-80. הוא הופיע בלמעלה מ-30 סרטים ותוכניות טלוויזיה לאורך הקריירה שלו.

שם משפחה Sannes בארצות הברית

שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר בארצות הברית במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. בקליפורניה, שם המשפחה Sannes נפוץ בעיקר בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו. בטקסס, שם המשפחה Sannes נפוץ בעיקר בערים יוסטון, דאלאס ואוסטין. בניו יורק, שם המשפחה סאנס נפוץ בעיקר בערים ניו יורק, באפלו ורוצ'סטר.

שם משפחה סננס מסביב לעולם

שם המשפחה Sannes נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל גרמניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בגרמניה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות בוואריה, באדן-וורטמברג ונורדריין-וסטפאליה. בקנדה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. בבריטניה, שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר במחוזות לונדון, אסקס וקנט.

סיכום

מקור שם המשפחה סאנס הוא גרמני, ומאמינים שמקורו בגרמניה בימי הביניים. השם נגזר מהשם האישי הגרמני הישן סאנו, שהוא צורה קצרה של שם ארוך יותר כמו סנדר או סנדו. שם המשפחה Sannes נמצא במדינות רבות כיום, כולל גרמניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סאנס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס סאנס, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון סאנס, והשחקן והבמאי הקנדי פיטר סאנס. שם המשפחה Sannes נפוץ ביותר בארצות הברית במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק, ובגרמניה, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. שם המשפחה Sannes הוא תזכורת להיסטוריה העשירה של העם הגרמני ולהשפעתו על העולם. זוהי עדות לחוזק ולחוסן של העם הגרמני, והיא תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן