דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה Mets

מקור שם המשפחה Mets

מקור שם המשפחה Mets

מה מקורו של שם המשפחה מטס?

שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למשפחה או קבוצה מסוימת. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה מטס

מקורו של שם המשפחה מטס הוא בהולנד במאה ה-16. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה שהתגוררה בעיירה מטס, שנמצאת במחוז צפון הולנד. המשפחה נודעה במעורבותה בתעשיית הטקסטיל ושם המשפחה אומץ על ידי משפחות נוספות באזור. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארה"ב. בגרמניה, שם המשפחה נגזר מהמילה הגרמנית "metz", שפירושה "עם". בצרפת, שם המשפחה נגזר מהמילה הצרפתית "מטה", שפירושה "עם". בארצות הברית, שם המשפחה נגזר מהמילה ההולנדית "פגש", שפירושה "עם".

שכיחות שם המשפחה Mets

שם המשפחה Mets נפוץ ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה הוא שם המשפחה השישי בשכיחותו. בצרפת, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, שם המשפחה הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו.

Mets בהולנד

בהולנד, שם המשפחה Mets נפוץ ביותר במחוז צפון הולנד, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כמו דרום הולנד, אוטרכט וגלדרלנד.

מטס בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה Mets נפוץ ביותר במדינת בוואריה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו באדן-וירטמברג, הסה ונורדריין-וסטפאליה.

מטס בצרפת

בצרפת, שם המשפחה Mets נפוץ ביותר באזור פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם באזורים אחרים, כמו אוברן-רון-אלפ, אוקסיטניה ונובל-אקוויטניה.

Mets בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Mets נפוץ ביותר במדינת ניו יורק, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קליפורניה, פלורידה ואילינוי.

שאלות נפוצות

מה הפירוש של שם המשפחה מטס?

שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למשפחה או קבוצה מסוימת.

איפה שם המשפחה מטס הנפוץ ביותר?

שם המשפחה Mets נפוץ ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית.

מה מקור שם המשפחה מטס?

מקורו של שם המשפחה מטס הוא בהולנד במאה ה-16. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה שהתגוררה בעיירה מטס, שנמצאת במחוז צפון הולנד.

האם שם המשפחה Mets נמצא במדינות אחרות?

כן, שם המשפחה Mets נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה נגזר מהמילה הגרמנית "metz", שפירושה "עם". בצרפת, שם המשפחה נגזר מהמילה הצרפתית "מטה", שפירושה "עם". בארצות הברית, שם המשפחה נגזר מהמילה ההולנדית "פגש", שפירושה "עם".

סיכום

שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למשפחה או קבוצה מסוימת. שם המשפחה Mets נפוץ ביותר בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית. שם המשפחה נגזר ממילים שונות במדינות שונות, כמו המילה הגרמנית "metz", המילה הצרפתית "mette", והמילה ההולנדית "met".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן