דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה Mets

מקור שם המשפחה Mets

מקור שם המשפחה Mets

מה מקורו של שם המשפחה מטס?

שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". מאמינים כי שם המשפחה מטס ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למישהו עם שם המשפחה מטס. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה מטס

מקורו של שם המשפחה מטס הוא בהולנד במאה ה-16. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה של מהגרים הולנדים שהתיישבה בהולנד במאה ה-16. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת וארה"ב. בארצות הברית, שם המשפחה מטס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת ובריטניה.

Mets בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מטס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו קליפורניה, אילינוי וטקסס.

Mets באירופה

באירופה, שם המשפחה Mets נמצא לרוב בהולנד, גרמניה, צרפת ובריטניה. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו בלגיה, אוסטריה ושוויץ.

מטס באסיה

באסיה, שם המשפחה Mets נמצא לרוב במדינות הודו, סין ויפן. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו דרום קוריאה, תאילנד והפיליפינים.

Mets באוסטרליה וניו זילנד

באוסטרליה ובניו זילנד, שם המשפחה מטס נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד. שם המשפחה מטס נמצא גם במדינות אחרות, כמו דרום אפריקה, קנדה ומקסיקו.

תדירות שם המשפחה Mets

שם המשפחה מטס אינו שם משפחה נפוץ במיוחד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה Mets מדורג כשם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית. שם המשפחה מטס מדורג גם כשם המשפחה ה-1,919 הנפוץ ביותר בהולנד, שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר בגרמניה, ושם המשפחה ה-2,912 הנפוץ ביותר בצרפת.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה מטס נפוץ?

ת: שם המשפחה מטס אינו שם משפחה נפוץ במיוחד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה Mets מדורג כשם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

ש: באילו מדינות נמצא שם המשפחה Mets?

ת: שם המשפחה Mets נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, הולנד, גרמניה, צרפת, בריטניה, בלגיה, אוסטריה, שוויץ, הודו, סין, יפן, דרום קוריאה, תאילנד, הפיליפינים, דרום אפריקה, קנדה ומקסיקו.

ש: מה מקור שם המשפחה מטס?

ת: שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". מאמינים כי שם המשפחה מטס ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למישהו עם שם המשפחה מטס.

ש: לכמה אנשים יש את שם המשפחה מטס?

ת: קשה להעריך לכמה אנשים יש את שם המשפחה מטס מכיוון שהוא אינו שם משפחה נפוץ במיוחד. עם זאת, על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה Mets מדורג כשם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

סיכום

שם המשפחה Mets הוא ממקור הולנדי והוא נגזר מהמילה ההולנדית "met", שפירושה "עם". מאמינים כי שם המשפחה מטס ניתן במקור לאנשים שהיו קשורים למישהו עם שם המשפחה מטס. שם המשפחה Mets נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, הולנד, גרמניה, צרפת, בריטניה, בלגיה, אוסטריה, שוויץ, הודו, סין, יפן, דרום קוריאה, תאילנד, הפיליפינים, דרום אפריקה, קנדה, ומקסיקו. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה Mets מדורג כשם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן