דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה של גוז

מקור שם המשפחה של גוז

מקור שם המשפחה של גוז

מהו מקור שם המשפחה גוז?

שם המשפחה גוז הוא ממקור צרפתי, והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "גוס", שפירושה "אווז". מאמינים ששם המשפחה שימש במקור ככינוי למי שנחשב דומה לאווז בצורה כלשהי. יתכן גם ששם המשפחה שימש לציון מישהו שגר ליד בריכה או אגם שבהם נודע להתאסף אווזים.

מה המשמעות של שם המשפחה גוז?

מאמינים ששם המשפחה גוז שימש במקור ככינוי למי שנחשב דומה לאווז בצורה כלשהי. יתכן גם ששם המשפחה שימש לציון מישהו שגר ליד בריכה או אגם שבהם נודע להתאסף אווזים. סבורים כי שם המשפחה שימש גם לציון מישהו שהיה צייד אווזים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גוז

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גוז, ביניהם השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד גוז, הזמר והכותב הצרפתי ז'אן ז'אק גוז, והשחקן והבמאי הצרפתי ז'אן פייר גוז.

ז'אן קלוד גוז

ז'אן קלוד גוז הוא שחקן ובמאי צרפתי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הכחול הגדול" ו"המקצוען". הוא גם הופיע במספר סדרות טלוויזיה, כולל "שובם של המוסקטרים" ו"הרפתקאות טינטין".

ז'אן ז'אק גוז

ז'אן ז'אק גוז הוא זמר וכותב שירים צרפתי הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "Le Petit Prince". הוא הוציא מספר אלבומים במהלך הקריירה שלו, כולל "Le Petit Prince", "La Vie en Rose" ו-"La Vie en Bleu".

תפוצת שמות משפחה של גוז

שם המשפחה גוז נמצא לרוב בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-5,867 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה Goz נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק.

וריאציות שם משפחה של גוז

לשם המשפחה של Goz יש כמה וריאציות, כולל Goz, Goze, Gozes, Gozz, Gozzes ו- Gozzis.

סיכום

שם המשפחה גוז הוא ממקור צרפתי, והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "גוס", שפירושה "אווז". מאמינים ששם המשפחה שימש במקור ככינוי למי שנחשב דומה לאווז בצורה כלשהי. הוא נמצא לרוב בצרפת, ויש לו מספר וריאציות, כולל Goz, Goze, Gozes, Gozz, Gozzes ו-Gozzis. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גוז כוללים את השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד גוז, הזמר והיוצר הצרפתי ז'אן ז'אק גוז, והשחקן והבמאי הצרפתי ז'אן פייר גוז. למידע נוסף על שם המשפחה Goz, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן