דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה רובין

מקור שם המשפחה רובין

2023-05-01 17:44:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה רובין?

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רוברט. השם רוברט נגזר מהשם הגרמני Hrodebert, המורכב מהיסודות hrod, כלומר "תהילה" וברט, כלומר "בהיר" או "מפורסם". השם רובין הוא גם צורת זעירה של רוברט, והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רובין.

משמעות שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין נגזר מהשם הצרפתי הישן רוברט, שפירושו "תהילה בהירה" או "מפורסם". השם רובין הוא גם צורה קטנטנה של רוברט, והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רובין, שפירושו "רוברט הקטן".

היסטוריה של שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רוברט. השם רוברט זכה לפופולריות על ידי הנורמנים, שהביאו אותו לאנגליה במאה ה-11. השם רוברט זכה לפופולריות גם על ידי הנורמנים בסקוטלנד, שם הוא הוצג על ידי רוברט ברוס במאה ה-13. שם המשפחה רובין נמצא גם בגרמניה, שם הוא נגזר מהשם הגרמני Hrodebert. השם Hrodebert מורכב מהיסודות hrod, כלומר "תהילה" וברט, כלומר "בהיר" או "מפורסם". שם המשפחה רובין נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי O'Riobain, המורכב מהיסודות O', כלומר "נכדו של" ו-Riobain, כלומר "רובין הקטן".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין, כולל:

רובין וויליאמס

רובין וויליאמס היה שחקן, קומיקאי ותסריטאי אמריקאי. הוא נודע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו גברת דובטפייר, Good Will Hunting ו-Dead Poets Society.

רובין ת'יק

רובין ת'יק הוא זמר, כותב שירים ומפיק אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "Blurred Lines", שהגיע לראש המצעדים ב-2013.

רובין רייט

רובין רייט היא שחקנית, במאית ומפיקה אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו פורסט גאמפ, הכלה הנסיכה ובית הקלפים.

רובין הוד

רובין הוד הוא דמות אגדית מהפולקלור האנגלי. הוא ידוע בעיקר במעשי הגבורה שלו, כמו שוד מעשירים ונתינה לעניים.

סיכום

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רוברט. השם רוברט נגזר מהשם הגרמני Hrodebert, המורכב מהיסודות hrod, כלומר "תהילה" וברט, כלומר "בהיר" או "מפורסם". השם רובין הוא גם צורת זעירה של רוברט, והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רובין. שם המשפחה רובין נמצא במדינות רבות, כולל צרפת, גרמניה, אירלנד וארצות הברית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין, כולל רובין וויליאמס, רובין ת'יק, רובין רייט ורובין הוד.

טבלת המקור של שם המשפחה רובין

מדינה מָקוֹר
צָרְפַת שם צרפתי ישן רוברט
גֶרמָנִיָה שם גרמני הרודברט
אירלנד השם הגאלי O'Riobain
ארצות הברית שם צרפתי ישן רוברט

שם המשפחה רובין הוא שם פופולרי במדינות רבות, והוא נמצא בשימוש במשך מאות שנים. הוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רוברט, שפירושו "תהילה בהירה" או "מפורסם". השם רובין הוא גם צורה קטנטנה של רוברט, והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן רובין, שפירושו "רוברט הקטן". שם המשפחה רובין נמצא במדינות רבות, כולל צרפת, גרמניה, אירלנד וארצות הברית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין, כולל רובין וויליאמס, רובין ת'יק, רובין רייט ורובין הוד. שם המשפחה רובין הוא עדות לכוחם של שמות וליכולתם להתעלות מעל הזמן והמקום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן