דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה קינן

מקור שם המשפחה קינן

2023-05-01 09:30:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה קינן?

שם המשפחה קינן נגזר מהמילה העברית "קאין", שפירושה "בעל" או "בעלים". מאמינים שמקורו בדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ונכדו של אדם. השם נמצא בתנ"ך גם כשם מקום, המתייחס לעיר בארץ כנען.

איפה נמצא שם המשפחה קינן?

שם המשפחה Kenan נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, ישראל ומדינות רבות אחרות. הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של אירופה, כמו גרמניה, צרפת וספרד.

ארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Kenan נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו פנסילבניה, טקסס ואילינוי.

קנדה

בקנדה, שם המשפחה Kenan נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כמו אלברטה, מניטובה ונובה סקוטיה.

הממלכה המאוחדת

בבריטניה, שם המשפחה Kenan נמצא לרוב במחוזות לונדון, קנט ואסקס. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כמו סארי, המפשייר וברקשייר.

היסטוריה של שם המשפחה קינן

מקורו של שם המשפחה קינן הוא במזרח התיכון, באזור כנען. מאמינים שזה נגזר מהדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ונכדו של אדם. השם נמצא בתנ"ך גם כשם מקום, המתייחס לעיר בארץ כנען. לפי האמונה שם המשפחה קינן התפשט ברחבי העולם בתקופת הפזורה היהודית, כאשר יהודים גורשו ממולדתם ונאלצו להתיישב במדינות אחרות. מאמינים כי השם אומץ על ידי יהודים רבים שהתיישבו במדינות שונות, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קינן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה Kenan, כולל:

  • קינן תומפסון, שחקן וקומיקאי אמריקאי
  • קינן סופוגלו, רוכב אופנועים טורקי
  • קינן אימירסליוגלו, שחקן טורקי
  • קינן אברן, נשיא טורקיה לשעבר
  • קינן מאליק, סופר ושדר בריטי
  • קינן פלגלר, פרופסור אמריקאי בבית ספר לעסקים
  • קינן אילמז, כדורגלן טורקי

תדירות שם המשפחה קינן

שם המשפחה Kenan אינו שם נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שם המשפחה Kenan מדורג במקום 8,945 מבחינת פופולריות בארצות הברית.

מדינה תדירות
ארצות הברית 8,945
קנדה 1,945
הממלכה המאוחדת 1,715
אוֹסטְרַלִיָה 1,345
ניו זילנד 1,045
דרום אפריקה 845
ישראל 745

שאלות ותשובות

מה הפירוש של שם המשפחה קינן?

שם המשפחה קינן נגזר מהמילה העברית "קאין", שפירושה "בעל" או "בעלים". מאמינים שמקורו בדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ונכדו של אדם.

איפה נמצא שם המשפחה קינן?

שם המשפחה Kenan נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, ישראל ומדינות רבות אחרות. הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של אירופה, כמו גרמניה, צרפת וספרד.

מה ההיסטוריה של שם המשפחה קינן?

מקורו של שם המשפחה קינן הוא במזרח התיכון, באזור כנען. מאמינים שזה נגזר מהדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ונכדו של אדם. השם נמצא בתנ"ך גם כשם מקום, המתייחס לעיר בארץ כנען. על פי החשד, שם המשפחה קינן התפשט ברחבי העולם בתקופת הפזורה היהודית, כאשר יהודים גורשו ממולדתם ונאלצו להתיישב במדינות אחרות.

מי הם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קינן?

כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Kenan כוללים את Kenan Thompson, Kenan Sofuoglu, Kenan Imirzalioglu, Kenan Evren, Kenan Malik, Kenan Flagler, ו-Kenan Yilmaz.

סיכום

שם המשפחה קינן נגזר מהמילה העברית "קאין", שפירושה "בעל" או "בעלים". מאמינים שמקורו בדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ונכדו של אדם. שם המשפחה Kenan נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, ישראל ומדינות רבות אחרות. מאמינים כי היא התפשטה ברחבי העולם בתקופת הפזורה היהודית, כאשר יהודים גורשו ממולדתם ונאלצו להתיישב במדינות אחרות. כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Kenan כוללים את Kenan Thompson, Kenan Sofuoglu, Kenan Imirzalioglu, Kenan Evren, Kenan Malik, Kenan Flagler, ו-Kenan Yilmaz.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן