דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה קינן

מקור שם המשפחה קינן

מקור שם המשפחה קינן

מה המשמעות של שם המשפחה קינן?

שם המשפחה קינן הוא ממקור עברי והוא נגזר מהדמות המקראית קינן, בנו של אנוש ואביו של מהללאל. פירוש השם הוא "החזקה" או "בעל" בעברית. זה גם מאוית לפעמים כקיינן, קנאן או קינן.

איפה שם המשפחה קינן הכי נפוץ?

שם המשפחה קינן נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור, כמו לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,743 הנפוץ ביותר.

קינן בישראל

בישראל, שם המשפחה קינן נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, במיוחד אלה מעיראק, סוריה ולבנון. הוא נמצא גם בקרב יהודים ממוצא אשכנזי, במיוחד אלה מפולין, הונגריה ורוסיה.

קינן בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה Kenan נמצא לרוב בקרב אפרו-אמריקאים, במיוחד אלה ממוצא מערב אפריקאי. הוא נמצא גם בקרב יהודים ממוצא ספרדי, במיוחד אלה מעיראק, סוריה ולבנון.

קינן במדינות אחרות

שם המשפחה קינן נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו טורקיה, איראן ומצרים. הוא נמצא גם באירופה, במיוחד בגרמניה, צרפת ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קינן

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קינן, ביניהם:- השחקן והקומיקאי הישראלי יהודה קינן- השחקן והקומיקאי האמריקאי קל מיטשל- השחקן והקומיקאי האמריקאי קינן תומפסון- הזמר והכותב האמריקאי Kenan Bell- שחקן ובמאי אמריקאי קינן רוקמור- אמריקאי השחקן והבמאי קינן אייבורי וויאנס – שחקן ובמאי אמריקאי קינן הארקין – שחקן ובמאי אמריקאי קינן קואטס

סיכום

שם המשפחה קינן הוא ממקור עברי והוא נגזר מהדמות המקראית קינן. הוא נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד בישראל, ובארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,743 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו טורקיה, איראן ומצרים, כמו גם באירופה, במיוחד בגרמניה, צרפת ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קינן, ביניהם השחקן והקומיקאי הישראלי יהודה קינן, השחקן והקומיקאי האמריקאי קל מיטשל, והזמר והיוצר האמריקאי קינן בל. למידע נוסף על מקור שם המשפחה Kenan, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן