דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

שם המשפחה פראגר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "prager", שפירושה "מי שגר בעיר". מאמינים שמקורו בעיר פראג, שהיא כיום בירת צ'כיה. שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בצ'כיה, גרמניה, אוסטריה וארצות הברית.

המשמעות של פראגר

שם המשפחה פראגר נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "prager", שפירושה "מי שגר בעיר". מאמינים שמקורו בעיר פראג, שהיא כיום בירת צ'כיה. שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בצ'כיה, גרמניה, אוסטריה וארצות הברית.

שכיחות של פראגר

שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בצ'כיה, גרמניה, אוסטריה וארצות הברית. בצ'כיה, שם המשפחה פראגר הוא שם המשפחה השישי בשכיחותו, עם למעלה מ-10,000 אנשים הנושאים את השם. בגרמניה, שם המשפחה פראגר הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם. באוסטריה, שם המשפחה פראגר הוא שם המשפחה ה-17 בשכיחותו, עם למעלה מ-4,000 אנשים הנושאים את השם. בארצות הברית, שם המשפחה פראגר הוא שם המשפחה ה-1,717 הנפוץ ביותר, עם למעלה מ-1,000 אנשים הנושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פראגר

ישנם אנשים מפורסמים רבים הנושאים את שם המשפחה פראגר. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה פראגר כוללים:

רודולף פראגר

רודולף פראגר היה פיזיקאי וממציא אמריקאי יליד אוסטריה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתחום הפיזיקה הגרעינית, ובשל המצאתו של הכור הגרעיני פראגר-שולץ.

אוטו פראגר

אוטו פראגר היה פיזיקאי וממציא אמריקאי יליד אוסטריה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתחום הפיזיקה הגרעינית, ובשל המצאתו של הכור הגרעיני פראגר-שולץ.

הנס פראגר

הנס פראגר היה פיזיקאי וממציא אמריקאי יליד אוסטריה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתחום הפיזיקה הגרעינית, ובשל המצאתו של הכור הגרעיני פראגר-שולץ.

מקס פראגר

מקס פראגר היה פיזיקאי וממציא אמריקאי יליד אוסטריה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתחום הפיזיקה הגרעינית, ובהמצאתו של הכור הגרעיני פראגר-שולץ. שם המשפחה פראגר הוא שם משפחה מעניין, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. הוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "prager", שפירושה "מי שגר בעיר". מאמינים שמקורו בעיר פראג, שהיא כיום בירת צ'כיה. שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בצ'כיה, גרמניה, אוסטריה וארצות הברית. זה קשור גם לאנשים מפורסמים רבים, כמו רודולף פראגר, אוטו פראגר, הנס פראגר ומקס פראגר. למידע נוסף על שם המשפחה פראגר, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן