דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה פארי

מקור שם המשפחה פארי

מקור שם המשפחה פארי

מהו מקור שם המשפחה פארי?

שם המשפחה פארי הוא ממקור וולשי, והוא נגזר מהשם האישי הוולשי Ap Harry, שפירושו "בנו של הארי". מקורו של השם הוא במאה ה-12, כאשר הוולשים אימצו את השם הנורמני-צרפתי הארי. השם הועבר אז ל-Parry, והוא תועד לראשונה בשנת 1202 ב-Pipe Rolls of Shropshire. שם המשפחה פארי נמצא לרוב בוויילס, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-48 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה פארי הוא שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה פארי

לשם המשפחה פארי יש וריאציות רבות, כולל פארי, פאר, פארי, פארו, פארוט, פארוט, פארוט, פארוט, פארוט, פארט, פאראט, פאריט, פארי, פאריס, פאריס, פאריס, פאריס, פאריס, פאריס, פאריס, פאריס, Parryss, Parrysses, Parryss, Parryssse, Parrysses, Parrysss, Parrysssse, Parrysssses, Parrysssss, Parryssssse, Parrysssssses, Parrysssssss, and Parrysssssss.

השכיחות של שם המשפחה פארי ברחבי העולם

שם המשפחה פארי נפוץ ביותר בוויילס, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-48 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה פארי הוא שם המשפחה הנפוץ במקום ה-2,902. שם המשפחה פארי נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אירלנד, סקוטלנד ודרום אפריקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פארי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה פארי, ביניהם המלחין הוולשי הוברט פארי, הפוליטיקאי הבריטי ג'ון פארי, שחקן הרוגבי הוולשי גארת' פארי והשחקן והקומיקאי הבריטי הארי פארי.

למידע נוסף על מקור שם המשפחה פארי, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן