דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה סלה

מקור שם המשפחה סלה

מקור שם המשפחה סלה

מהו מקור שם המשפחה סלה?

שם המשפחה סלה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "סלה", שפירושה "מושב" או "כסא". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהחזיק בעמדת כוח או סמכות. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל וצרפת.

מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

משמעות שם המשפחה סלה היא "מושב" או "כסא". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהחזיק בעמדת כוח או סמכות. שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל וצרפת.

שם משפחה סלה באיטליה

שם המשפחה סלה נמצא לרוב באיטליה, שם מאמינים שמקורו. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי לומברדיה, טוסקנה וונטו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כמו סיציליה, קלבריה ופוליה.

שם משפחה סלה במדינות אחרות

שם המשפחה סלה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ספרד, פורטוגל וצרפת. בספרד, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי גליציה, קסטיליה-לה מנצ'ה ואנדלוסיה. בפורטוגל, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אלגרבה ואלנטחו. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ואוברן-רון-אלפ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סלה

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סלה, ביניהם הפיזיקאי והמתמטיקאי האיטלקי ג'וזפה סלה, השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו סלה, והשחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד סלה.

סיכום

שם המשפחה סלה הוא ממוצא איטלקי והוא נגזר מהמילה הלטינית "סלה", שפירושה "מושב" או "כסא". הוא נמצא לרוב באיטליה, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל וצרפת. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה סלה כוללים את הפיזיקאי והמתמטיקאי האיטלקי ג'וזפה סלה, השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו סלה, והשחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד סלה. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה סלה, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן