דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

מה המשמעות של שם המשפחה סלה?

לשם המשפחה סלה היסטוריה ארוכה ומגוונת, שמקורה בספרד, איטליה ומדינות נוספות. השם נגזר מהמילה הלטינית "סאלה", שפירושה "חדר" או "אולם". מאמינים כי השם שימש במקור לציון אדם שגר בבית גדול או באולם. שם המשפחה סלה נמצא במדינות רבות, כולל ספרד, איטליה, צרפת, פורטוגל וארצות הברית. בספרד, השם נמצא לרוב באזור גליציה. באיטליה, השם נמצא לרוב באזור לומברדיה. בצרפת, השם נמצא לרוב באזור פרובנס. בפורטוגל, השם נמצא לרוב באזור אלגרבה. שם המשפחה סלה נמצא גם במדינות אחרות, כולל בריטניה, גרמניה וקנדה. בבריטניה, השם נמצא לרוב באזור יורקשייר. בגרמניה, השם נמצא לרוב באזור בוואריה. בקנדה, השם נמצא לרוב באזור קוויבק.

וריאציות של שם המשפחה סלה

לשם המשפחה Sala יש וריאציות רבות, כולל Sala, Salas, Salazar, Salvo, Salvi ו- Salvo. הווריאציות של השם נובעות מהעובדה שהשם נכתב לעתים קרובות בצורה שונה במדינות ואזורים שונים. בספרד, השם מאוית לעתים קרובות Sala או Salas. באיטליה, השם מאוית לעתים קרובות Salvo או Salvi. בצרפת, השם מאוית לעתים קרובות Salazar. בפורטוגל, השם מאוית לעתים קרובות Salvo.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סלה

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סלה, כולל השחקן הספרדי אנטוניו סלה, השחקן האיטלקי ויטוריו סלה והשחקן הצרפתי ז'אן קלוד סלה.

סמל סלה

הסמל של סלה הוא מגן עם רקע כחול ושברון לבן. המגן מוקף בגבול אדום ומעליו כתר זהב. המגן מחולק לארבעה חלקים, עם שברון לבן במרכז. החלק השמאלי העליון מכיל אריה אדום, החלק הימני העליון מכיל אריה לבן, החלק השמאלי התחתון מכיל אריה שחור, והחלק הימני התחתון מכיל אריה לבן. מעיל הנשק של סלה הוא סמל של כוח ואומץ. זה גם סמל של נאמנות וכבוד. לשם המשפחה סלה היסטוריה ארוכה ומגוונת, שמקורה בספרד, איטליה ומדינות נוספות. השם נגזר מהמילה הלטינית "סאלה", שפירושה "חדר" או "אולם". מאמינים כי השם שימש במקור לציון אדם שגר בבית גדול או באולם. שם המשפחה סלה נמצא במדינות רבות, כולל ספרד, איטליה, צרפת, פורטוגל וארצות הברית. לשם המשפחה Sala יש וריאציות רבות, כולל Sala, Salas, Salazar, Salvo, Salvi ו- Salvo. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה סלה, כולל השחקן הספרדי אנטוניו סלה, השחקן האיטלקי ויטוריו סלה והשחקן הצרפתי ז'אן קלוד סלה. מעיל הנשק של סלה הוא סמל של כוח ואומץ, כמו גם נאמנות וכבוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן