דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה נגר

מקור שם המשפחה נגר

2023-05-30 01:08:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה נגר?

שם המשפחה נגר נגזר מהמילה בסנסקריט "נגאר", שפירושה "עיר" או "עיר". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו בערים או עיירות או בקרבתן. שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כולל הינדי, מראטי וגוג'ראטי.

איפה שם המשפחה נגר הכי נפוץ?

שם המשפחה נגר נמצא לרוב בהודו, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של דרום אסיה, כולל פקיסטן, בנגלדש ונפאל. בנוסף, שם המשפחה נמצא בחלקים מסוימים של המזרח התיכון, כולל ישראל, איראן ועיראק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה נגר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה נגר, ביניהם השחקן והבמאי ההודי אניל נגר, שחקן הקריקט ההודי אג'אי נגר והפוליטיקאי ההודי וראש הממשלה לשעבר מנמוהאן סינג. בנוסף, ישנם עוד אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה נגר, כולל סופרים, מוזיקאים ופוליטיקאים הודים.

השכיחות של שם המשפחה נגר ברחבי העולם

שם המשפחה נגר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל הודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל, ישראל, איראן, עיראק, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בקליפורניה, ניו יורק וטקסס. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב באונטריו ובקולומביה הבריטית. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

מקור שם המשפחה נגר

מקורו של שם המשפחה נגר אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו בהודו. שם המשפחה נגזר מהמילה בסנסקריט "נגאר", שפירושה "עיר" או "עיר". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו בערים או עיירות או לידן.

סיכום

שם המשפחה נגר נגזר מהמילה בסנסקריט "נגאר", שפירושה "עיר" או "עיר". הוא נמצא לרוב בהודו, פקיסטן, בנגלדש, נפאל, ישראל, איראן, עיראק, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה נגר, ביניהם השחקן והבמאי ההודי אניל נגר, שחקן הקריקט ההודי אג'אי נגר והפוליטיקאי ההודי וראש הממשלה לשעבר מנמוהאן סינג. מקורו של שם המשפחה נגר אינו ידוע בוודאות, אך מאמינים כי מקורו בהודו.

טבלת השכיחות של שם המשפחה נגר ברחבי העולם

מדינה שְׁכִיחוּת
הוֹדוּ הכי נפוץ
פקיסטן מְשׁוּתָף
בנגלדש מְשׁוּתָף
נפאל מְשׁוּתָף
ישראל מְשׁוּתָף
איראן מְשׁוּתָף
עִירַאק מְשׁוּתָף
ארצות הברית נָדִיר
קנדה נָדִיר
הממלכה המאוחדת נָדִיר
אוֹסטְרַלִיָה נָדִיר
ניו זילנד נָדִיר

שם המשפחה נגר הוא שם משפחה מעניין, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. כדי ללמוד עוד על מקור שם המשפחה נגר, משמעותו ושכיחותו ברחבי העולם, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב על הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן