דף הבית » מומלץ בהקדם » מה המשמעות של שם המשפחה קושמרו?

מה המשמעות של שם המשפחה קושמרו?

מה המשמעות של שם המשפחה קושמרו?

מה המשמעות של שם המשפחה קושמרו?

שם המשפחה קושמרו הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "קושמה", שפירושה "מבורך". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע כמשחית הרשע ומגן הצדיקים. השם קושמרו נמצא בחלקים רבים של הודו, כולל מדינות גוג'אראט, מהרשטרה, קרנטקה וטמיל נאדו. . הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של נפאל ובנגלדש.

מקור שם המשפחה קושמרו

מקורו של שם המשפחה קושמרו הוא במדינת גוג'ראט ההודית. מאמינים שזה נגזר מהמילה בסנסקריט "קושמה", שפירושה "מבורך". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע כמשחית הרשע ומגן הצדיקים. השם קושמרו נמצא בחלקים רבים של הודו, כולל מדינות גוג'אראט, מהרשטרה, קרנטקה וטמיל נאדו. . הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של נפאל ובנגלדש.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קושמרו

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קושמרו, כולל:

  • ויג'אי קושמרו, במאי קולנוע הודי
  • ראג'ש קושמרו, שחקן הודי
  • ראג'ו קושמרו, שחקן קריקט הודי
  • ראג'ש קושמרו, פוליטיקאי הודי
  • ראג'ש קושמרו, יזם הודי

שם משפחה של קושמרו במדינות אחרות

שם המשפחה קושמרו נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.

שם משפחה של קושמרו בשפות אחרות

שם המשפחה קושמרו נמצא גם בשפות אחרות, כולל הינדית, גוג'ראטי, מראטי ונפאלית. בהינדית, שם המשפחה כתוב כ-कुश्मारु. בגוג'ראטי, זה כתוב כ-કુશ્મારુ. במראתי, זה כתוב כ-कुश्मारु. בנפאלית כתוב כ-कुश्मारु.

שאלות ותשובות

  • ש: האם שם המשפחה קושמרו נמצא במדינות אחרות?
    ת: כן, שם המשפחה קושמרו נמצא במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.
  • ש: האם שם המשפחה קושמרו נמצא בשפות אחרות?
    ת: כן, שם המשפחה קושמרו נמצא גם בשפות אחרות, כולל הינדי, גוג'ראטי, מראטי ונפאלית. בהינדית, שם המשפחה כתוב כ-कुश्मारु. בגוג'ראטי, זה כתוב כ-કુશ્મારુ. במראתי, זה כתוב כ-कुश्मारु. בנפאלית כתוב כ-कुश्मारु.
  • ש: מה מקור שם המשפחה קושמרו?
    ת: מקורו של שם המשפחה קושמרו במדינת גוג'ראט ההודית. מאמינים שזה נגזר מהמילה בסנסקריט "קושמה", שפירושה "מבורך". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע כמשחית הרשע ומגן הצדיקים.

לסיכום, שם המשפחה קושמרו הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "קושמה", שפירושה "מבורך". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע כמשחית הרשע ומגן הצדיקים. שם המשפחה נמצא בחלקים רבים של הודו, כולל מדינות גוג'ראט, מהרשטרה, קרנטקה וטמיל נאדו. הוא נמצא גם בחלקים מסוימים של נפאל ובנגלדש, כמו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כולל הינדי, גוג'ראטי, מראטי ונפאלית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קושמרו, כולל ויג'אי קושמרו, ראג'ש קושמרו, ראג'ו קושמרו, ראג'ש קושמרו וראג'ש קושמרו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן