דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה מני

מקור שם המשפחה מני

2023-04-30 17:29:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה מני?

שם המשפחה מני הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן "מני" או "מני". משערים שהשם נגזר מהמילה הלטינית "manus" שפירושה "יד". הוא האמין כי השם ניתן למי שהיה מיומן עם הידיים או היה אומן.

היסטוריה של שם המשפחה מני

שם המשפחה מני נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. מאמינים כי הוא הובא לאנגליה על ידי הנורמנים במהלך הכיבוש הנורמני של 1066. השם נמצא גם ברשומות באירלנד, סקוטלנד ווילס. בארצות הברית, שם המשפחה מני נמצא לראשונה במדינת ניו יורק בסוף המאה ה-19. השם התפשט מאז ברחבי ארצות הברית ונמצא כעת בכל 50 המדינות.

שכיחות שם המשפחה מני

שם המשפחה מני נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא השם ה-1,937 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם באנגליה, שם הוא השם ה-2,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מני

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מני, כולל:

  • מני פאקיאו, מתאגרף פיליפיני מקצועי ופוליטיקאי
  • מני מצ'אדו, שחקן בייסבול מקצועי אמריקאי
  • מני רמירז, שחקן בייסבול מקצועי דומיניקני-אמריקאי
  • מני מואה, מאפר ויוטיובר אמריקאי
  • מני מלחוטרה, שחקן הוקי קרח מקצועי קנדי

שם המשפחה מני נמצא גם בספרות, עם דמויות כמו מני ברומן "התפסן בשדה השיפון" מאת ג'יי.די סלינג'ר ומני בסרט "הסנדק חלק ב'" מאת פרנסיס פורד קופולה. שם המשפחה מני הוא גם נמצא במוזיקה, עם אמנים כמו מני מרוקין, מהנדס מיקס זוכה פרס הגראמי, ומני מונטס, אמן רגאטון פורטו ריקני.

סיכום

שם המשפחה מני הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם הצרפתי הישן "מני" או "מני". משערים שהשם נגזר מהמילה הלטינית "manus" שפירושה "יד". הוא נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא השם ה-1,937 הנפוץ ביותר. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מני, כולל מני פאקיאו, מני מצ'אדו, מני רמירז, מני מואה ומני מלחוטרה. שם המשפחה מני נמצא גם בספרות, עם דמויות כמו מני ברומן "התפסן בשדה השיפון" מאת ג'יי.די סלינג'ר ומני בסרט "הסנדק חלק ב'" מאת פרנסיס פורד קופולה. שם המשפחה מני נמצא גם במוזיקה, עם אמנים כמו מני מרוקין ומני מונטס. למידע נוסף על המקור והשכיחות של שם המשפחה מני, בקר בוויקיפדיה העברית או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן