דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה מורנו

מקור שם המשפחה מורנו

מקור שם המשפחה מורנו

מה המשמעות של מורנו?

שם המשפחה מורנו הוא שם ספרדי שמשמעותו "כהה שיער" או "כהה עור". הוא נגזר מהמילה הלטינית "morenus", שפירושה "צבע כהה". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות דוברות ספרדית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, פורטוגל וארצות הברית.

איפה שם המשפחה מורנו הכי נפוץ?

שם המשפחה מורנו נפוץ ביותר במדינות דוברות ספרדית, כמו ספרד, מקסיקו וארגנטינה. בספרד, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו, עם למעלה מ-1.2 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה. במקסיקו, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, עם למעלה מ-1.1 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה. בארגנטינה, שם המשפחה הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו, עם למעלה מ-600,000 אנשים בעלי שם המשפחה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה מספר אנשים
סְפָרַד ה-18 1.2 מיליון
מקסיקו 8 1.1 מיליון
ארגנטינה 5 600,000

היסטוריה של שם המשפחה מורנו

מקורו של שם המשפחה מורנו בספרד בימי הביניים. זה שימש לראשונה ככינוי למישהו עם שיער כהה או עור כהה. עם הזמן שם המשפחה הפך לנפוץ יותר והחל לשמש כשם משפחה תורשתי.

וריאציות של שם המשפחה מורנו

לשם המשפחה מורנו יש וריאציות רבות, כולל מורנה, מורן, מורטי, מורטי ומורטו. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, כגון איטליה, פורטוגל וארצות הברית.

סיכום

שם המשפחה מורנו הוא שם ספרדי שמשמעותו "כהה שיער" או "כהה עור". הוא נמצא לרוב במדינות דוברות ספרדית, כמו ספרד, מקסיקו וארגנטינה. לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל מורנה, מורן, מורטי, מורטי ומורטו. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, כגון איטליה, פורטוגל וארצות הברית. כדי ללמוד עוד על המקור והשכיחות של שם המשפחה מורנו, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן