דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה זגורי

מקור שם המשפחה זגורי

2023-04-30 00:18:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה זגורי?

שם המשפחה זגורי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "זגור", שפירושה "לזכור". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא משמש עד היום על ידי משפחות יהודיות רבות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל יוון, טורקיה וארצות הברית. שם המשפחה זגורי נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, טורקית ויוונית. בערבית, שם המשפחה מאוית "זגורי", ובטורקית הוא מאוית "זגור". ביוונית, שם המשפחה מאוית "זגוריוס".

מה המשמעות של שם המשפחה זגורי?

משמעות שם המשפחה זגורי היא "לזכור". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא משמש עד היום על ידי משפחות יהודיות רבות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל יוון, טורקיה וארצות הברית. שם המשפחה זגורי נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, טורקית ויוונית. בערבית, שם המשפחה מאוית "זגורי", ובטורקית הוא מאוית "זגור". ביוונית, שם המשפחה מאוית "זגוריוס". משערים ששם המשפחה זגורי מקורו במילה העברית "זגור", שפירושה "לזכור". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא משמש עד היום על ידי משפחות יהודיות רבות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל יוון, טורקיה וארצות הברית.

שכיחות שם המשפחה זגורי

שם המשפחה זגורי נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, ישראל, יוון, טורקיה ומדינות נוספות במזרח התיכון. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. ביוון, שם המשפחה נמצא לרוב בערים אתונה, סלוניקי ופטראס. בטורקיה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים איסטנבול, אנקרה ואיזמיר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זגורי

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה זגורי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה זגורי כוללים את השחקנית הישראלית גל גדות, השחקן והבמאי הישראלי עודד פהר, והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

סיכום

שם המשפחה זגורי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "זגור", שפירושה "לזכור". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות במזרח התיכון, והוא משמש עד היום על ידי משפחות יהודיות רבות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל יוון, טורקיה וארצות הברית. משמעות שם המשפחה זגורי היא "לזכור", והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה זגורי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן