דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה הררי

מקור שם המשפחה הררי

מקור שם המשפחה הררי

מה המשמעות של שם המשפחה הררי?

שם המשפחה הררי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "הרר", שפירושה "הר". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה שהתגוררה בהרי ישראל. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

איפה שם המשפחה הררי הנפוץ ביותר?

שם המשפחה הררי נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נפוץ ביותר באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נפוץ ביותר בלונדון ובמנצ'סטר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הררי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הררי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. בארצות הברית, שם המשפחה מקושר לרוב עם הסופר והפרופסור האמריקאי יובל נח הררי, שכתב את רב המכר "ספיינס: קיצור תולדות האנושות".

משפחת הררי בישראל

משפחת הררי היא אחת המשפחות היהודיות הוותיקות והבולטות בישראל. למשפחה היסטוריה ארוכה ומכובדת בארץ, ורבים מבני המשפחה שירתו בממשל ובצבא הישראלי. המשפחה ידועה גם בפעילות הפילנתרופית שלה, ורבים מבני המשפחה הקימו עמותות וקרנות כדי לסייע לנזקקים.

משפחת הררי בארצות הברית

למשפחת הררי היסטוריה ארוכה גם בארצות הברית. המשפחה הגיעה לראשונה לארצות הברית בסוף המאה ה-19, ורבים מבני המשפחה הפכו ליזמים מצליחים, פוליטיקאים ופילנתרופים. המשפחה ידועה גם במעורבותה באמנויות, ורבים מבני המשפחה הקימו גלריות, מוזיאונים ומוסדות תרבות נוספים.

משפחת הררי בקנדה

למשפחת הררי היסטוריה ארוכה גם בקנדה. המשפחה הגיעה לראשונה לקנדה בתחילת המאה ה-20, ורבים מבני המשפחה הפכו ליזמים מצליחים, פוליטיקאים ופילנתרופים. המשפחה ידועה גם במעורבותה באמנויות, ורבים מבני המשפחה הקימו גלריות, מוזיאונים ומוסדות תרבות נוספים.

משפחת הררי בבריטניה

למשפחת הררי יש היסטוריה ארוכה גם בבריטניה. המשפחה הגיעה לראשונה לבריטניה בסוף המאה ה-19, ורבים מבני המשפחה הפכו ליזמים מצליחים, פוליטיקאים ופילנתרופים. המשפחה ידועה גם במעורבותה באמנויות, ורבים מבני המשפחה הקימו גלריות, מוזיאונים ומוסדות תרבות נוספים. שם המשפחה הררי הוא עדות להיסטוריה הארוכה והמכובדת של המשפחה בישראל, ארה"ב, קנדה , ובריטניה. המשפחה השפיעה באופן מתמשך על כל אחת מהמדינות הללו, והחברים בה הפכו ליזמים מצליחים, פוליטיקאים ופילנתרופים. למידע נוסף על משפחת הררי, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן