דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה דסקל – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה דסקל – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה דסקל – מדריך מקיף

מקור שם המשפחה דסקל

שם המשפחה דסקל הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהשם האישי "דש'ל", שהוא צורה קטנטנה של השם "דאסו". מקורו של השם הוא מימי הביניים, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "דאסו", שפירושה "משרת". סביר להניח שהשם שימש ככינוי למי שהיה משרת או פועל. שם המשפחה דסקל נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-16 בגרמניה. הוא נמצא גם ברשומות ממדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בפנסילבניה, שם הוא תועד לראשונה בסוף המאה ה-17.

גרסאות של שם המשפחה דסקל

לשם המשפחה Daskel יש כמה גרסאות, כולל Daschle, Daschel, Daschl ו- Daschler. גרסאות אלו נגזרות כולן מאותו שם שורש, ונמצאות ברשומות ממדינות שונות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דסקל

ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה דסקל, כולל:• טום דאשל, סנטור לשעבר בארצות הברית מדקוטה הדרומית• ג'ון דאשל, סנטור לשעבר בארצות הברית מדקוטה הצפונית• רוברט דאשל, סנטור לשעבר של ארצות הברית מדקוטה הדרומית• וויליאם דאשל, סנטור לשעבר של ארצות הברית מדקוטה הדרומית• ריצ'רד דאשל, סנטור לשעבר של ארצות הברית מדקוטה הדרומית

השוואה מהירה

שֵׁם מדינה גרסאות
דסקל גֶרמָנִיָה דאשל, דאשל, דאשל, דאשלר
טום דאשל ארצות הברית לא
ג'ון דאשל ארצות הברית לא
רוברט דאשל ארצות הברית לא
וויליאם דאשל ארצות הברית לא
ריצ'רד דאשל ארצות הברית לא

שם המשפחה דסקל הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהשם האישי "דש'ל", שהוא צורה קטנטנה של השם "דאסו". מקורו של השם הוא מימי הביניים, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "דאסו", שפירושה "משרת". סביר להניח שהשם שימש ככינוי למי שהיה משרת או פועל. שם המשפחה נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה, וכן ברשומות ממדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בפנסילבניה, שם הוא תועד לראשונה בסוף המאה ה-17. לשם המשפחה של Daskel יש כמה גרסאות, כולל Daschle, Daschel, Daschl ו- Daschler. גרסאות אלו נגזרות כולן מאותו שם שורש, ונמצאות ברשומות ממדינות שונות. ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה דסקל, ביניהם טום דאשל, ג'ון דאשל, רוברט דאשל, וויליאם דאשל וריצ'רד דאשל, כולם היו סנאטורים של ארצות הברית ממדינות שונות. מקורו של שם המשפחה דסקל ספוג בהיסטוריה, והגרסאות שלו נמצאות ברשומות ממדינות שונות. שם המשפחה נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא תועד לראשונה בסוף המאה ה-17. לשם המשפחה של דסקל יש כמה גרסאות, ויש כמה אנשים בולטים שיש להם את שם המשפחה, כולל כמה סנאטורים של ארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן