דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה דוזורצב

מקור שם המשפחה דוזורצב

2023-04-29 18:57:00+02:00

מבוא

שם המשפחה דוזורצב הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי דוזורט. זהו שם משפחה נפוץ ברוסיה, אוקראינה ומדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. מאמר זה יחקור את המקור והמשמעות של שם המשפחה דוזורצב, תפוצתו הגיאוגרפית והגרסאות שלו.

מקור ומשמעות שם המשפחה דוזורצב

שם המשפחה Duzortsev נגזר מהשם הפרטי Duzort, שמקורו סלאבי. השם נגזר מהמילה הסלאבית "דוז", שפירושה "טוב". הסיומת "-אורט" היא סיומת פטרונימית, שמשמעותה "בן של". לפיכך, שם המשפחה Duzortsev פירושו המילולי "בנו של Duzort".

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה דוזורצב

שם המשפחה דוזורצב נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ומדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר. לפי מפקד האוכלוסין של 2010, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר ברוסיה, כאשר כ-2,000 אנשים נושאים את השם. באוקראינה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר, עם כ-1,000 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל.

גרסאות של שם המשפחה דוזורצב

לשם המשפחה Duzortsev יש כמה גרסאות, כולל Duzortsov, Duzortsova, Duzortsoff ו Duzortsoffa. גרסאות אלה נמצאות ברוסיה, אוקראינה ומדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר.

טבלה של גרסאות שמות משפחה

גִרְסָה אַחֶרֶת מדינה
דוזורצוב רוסיה, אוקראינה
דוזורצובה רוסיה, אוקראינה
דוזורצוף רוסיה, אוקראינה
דוזורצופה רוסיה, אוקראינה

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דוזורצב

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דוזורצב, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר דוזורצוב, השחקן והבמאי האוקראיני אלכסנדר דוזורצוב, והזמר והכותב הרוסי אלכסנדר דוזורצוב.

סיכום

שם המשפחה דוזורטסב הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי דוזורט. זהו שם משפחה נפוץ ברוסיה, אוקראינה ומדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, כולל דוזורצוב, דוזורצובה, דוזורצוף ודוזורטופה. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דוזורצב, כולל השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר דוזורצב, השחקן והבמאי האוקראיני אלכסנדר דוזורצוב, והזמר והפזמונאי הרוסי אלכסנדר דוזורצב. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה דוזורצב, תפוצתו הגיאוגרפית, וגרסאותיו, אנא בקר ב- he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן