דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה גמליאל

מקור שם המשפחה גמליאל

מקור שם המשפחה גמליאל

מקור שם המשפחה גמליאל

שם המשפחה גמליאל הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהשם העברי גמליאל, שפירושו "אלוהים הוא השכר שלי". השם נמצא בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחסות למנהיג הסנהדרין, בית דין יהודי. השם נמצא גם בתלמוד, שם הוא משמש להתייחסות לרב.

וריאציות של השם

לשם המשפחה גמליאל יש כמה וריאציות, כולל גמליאל, גמליאל, גמליאל, גמליאל וגמאל. זה גם מאוית לפעמים Gamaliell או Gamalielle.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה

היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גמליאל, ביניהם הדמות המקראית, הרב התלמודי והפוליטיקאי הישראלי משה גמליאל.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת וריאציות
גמליאל אלוהים הוא השכר שלי גמליאל, גמליאל, גמליאל, גמליאל, גמאל, גמליאל, גמליאל

דעה אישית

אני מוצא את המקור של שם המשפחה גמליאל די מעניין. זה שם עם היסטוריה ארוכה ועשירה, ואני חושב שזו דרך מצוינת לכבד את הדמות המקראית, את הרב התלמודי ואת הפוליטיקאי הישראלי משה גמליאל.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה גמליאל?
ת: שם המשפחה גמליאל הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהשם העברי גמליאל, שפירושו "אלוהים הוא השכר שלי". ש: האם יש וריאציות של השם?
ת: כן, לשם המשפחה גמליאל יש כמה וריאציות, כולל גמליאל, גמליאל, גמליאל, גמליאל וגמאל. זה גם מאוית לפעמים Gamaliell או Gamalielle. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה?
ת: כן, היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גמליאל, ביניהם הדמות המקראית, הרב התלמודי והפוליטיקאי הישראלי משה גמליאל.

סיכום

שם המשפחה גמליאל הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהשם העברי גמליאל, שפירושו "אלוהים הוא השכר שלי". השם נמצא בתנ"ך ובתלמוד, והיו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גמליאל, ביניהם הדמות המקראית, הרב התלמודי והפוליטיקאי הישראלי משה גמליאל. לשם המשפחה גמליאל יש כמה וריאציות, כולל גמליאל, גמליאל, גמליאל, גמליאל וגמאל. זה גם מאוית לפעמים Gamaliell או Gamalielle.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן