דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

שם המשפחה ג'אן הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא ממוצא ערבי. השם נגזר מהמילה הערבית "ג'אן", שפירושה "מתנת אלוהים". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו עברית, שם הוא מאוית "יאן". שם המשפחה ג'אן נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה מוסלמית גדולה, כמו פקיסטן, הודו ובנגלדש. הוא נמצא גם במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

משמעות שם המשפחה Jaan

משמעות שם המשפחה ג'אן היא "מתנת אלוהים". זוהי התייחסות לעובדה שהשם נגזר מהמילה הערבית "ג'אן", שפירושה "מתנת אלוהים". זהו שם נפוץ במדינות רבות, והוא משמש לעתים קרובות גם כשם פרטי.

ג'אן בהודו

בהודו, שם המשפחה ג'אן נמצא לרוב במדינות אוטר פראדש, ביהאר ורג'סטאן. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גוג'אראט, מאדיה פראדש והריאנה. השם נמצא גם בערים דלהי, מומבאי וקולקטה.

ג'אן בפקיסטן

בפקיסטן, שם המשפחה ג'אן נמצא לרוב בערים לאהור, קראצ'י ואיסלמבאד. הוא נמצא גם בערים אחרות, כמו Peshawar, Quetta ו-Multan.

ג'אן בבנגלדש

בבנגלדש, שם המשפחה ג'אן נמצא לרוב בערים דאקה, צ'יטגונג וסילת. הוא נמצא גם בערים אחרות, כמו Rajshahi, Khulna, ו-Barisal.

ג'אן בישראל

בישראל, שם המשפחה ג'אן נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. הוא מצוי גם בערים אחרות כמו באר שבע, אשדוד ואילת.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
הוֹדוּ אוטר פראדש, ביהאר, רג'סטאן, גוג'אראט, מאדיה פראדש, הריאנה, דלהי, מומבאי, קולקטה
פקיסטן לאהור, קראצ'י, איסלמבאד, פשוואר, קוטה, מולטן
בנגלדש דאקה, צ'יטגונג, סילת, רג'שאהי, חולנה, בריסאל
ישראל ירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע, אשדוד, אילת

שם המשפחה ג'אן הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא ממוצא ערבי. השם נגזר מהמילה הערבית "ג'אן", שפירושה "מתנת אלוהים". השם נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה מוסלמית גדולה, כמו פקיסטן, הודו ובנגלדש. הוא נמצא גם במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל וארצות הברית. המשמעות של שם המשפחה ג'אן היא "מתנת אלוהים", והוא משמש לעתים קרובות גם כשם פרטי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן